Site icon IAS

לונדון ופריז מאחדות כוחות להגדלת מספר התיירים האמריקנים אליהן

מעדניה שכונתית ברובע בולון בפריז. יש הרבה מה לגלות. צילום עירית רוזנבלום

היתכן שלונדון ופריז התקנאו בהצלחתו של מסע הפרסום של משרד התיירות לתל אביב וירושלים (Two cities, one break) ולכן יוצאות אף הן בקמפיין משותף?

צחוק בצד, אך שתי ערי תיירות מובילות אלה מאחדות כוחות שיווקיים לראשונה בהסטוריה, כדי להראות כמה קל לגלות את שתינהן כיעד אחד באמצעות שימוש ברכבת היורוסטאר, שמקשרת מטיילים בין שני מרכזי הערים הללו בשעתיים ורבע.

קמפיין שיווק המולטימדיה שהושק השבוע, מופנה לראשונה לתיירים אמריקנים ויימשך חמישה חודשים.

לפי הקמפיין, מ-177 מסעדות מישלן ל-641 פארקים וגינות, מ-506 תיאטראות ל-325 מוזיאונים ויותר מ-3,500 בתי מלון, השותפות הייחודית מציגה את שפע האטרקציות ואבני החן הנסתרות של שתי הערים, ותדחוק בנוסעים לבקר עכשיו ולא אחר כך – שכן נדרשים חיים שלמים כדי למצות אותן.

סוכנות הפרסום של ראש העיר לונדון, לונדון ושות', עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם שותפים מובילים בלשכת התיירות בפריס ועם רכבת היורוסטאר, כדי להבטיח שהנסיעה בין הערים תהיה קלה ובמחיר סביר עבור המבקרים. שותפים אחרים התומכים בקמפיין כוללים את חברת התעופה האמריקנית יונייטד איירליינס, רשת המלונות מריוט ומסטרקארד.

במסגרת הקמפיין הושק אתר אינטרנט חדש הכולל מידע על שתי הערים, כולל נושאים שונים ובהם הרפתקאות, תרבות, פנינים נסתרות, אייקונים תרבותיים, מזון ומשקאות.

ארמון בקינגהם. בשנת 2017 הגיעו ללונדון מארה"ב 2.62 מיליון מבקרים. צילום Depositphotos

"מגלמות תמהיל של מחשבה חופשית וחופש"

ארה"ב מהווה שוק מקור חשוב לתיירים הן ללונדון והן לפריז, עם צמיחה ניכרת בשנים האחרונות. בשנת 2017 הגיעו ללונדון מארה"ב 2.62 מיליון מבקרים – עלייה של 12.7% לעומת 2016 ופריז נהנתה מעלייה של 19% בלינות תיירים אמריקנים שעברו שתי מיליון לראשונה מאז 2000.

לורה סיטרון, מנכ"ל לונדון ושות', אמרה: "אנחנו יודעים שברגע שאנשים מתנסים בלונדון ובפריז, הם מתאהבים ורוצים לבקר שוב ושוב כדי לגלות עוד. אלו הם יעדים אשר נתנו השראה לכמה מן המוחות הפוריים ביותר בעולם, משקספיר ועד מונה, ואת התשוקה והחיוניות שלהן יכול להרגיש כל מי שעושה את המסע".

עם פחות מאחד מכל עשרה אמריקנים בני דור המילניום שביקר גם בלונדון וגם בפריז, ויותר משבעה מתוך עשרה המבטאים רצון לבקר בשני היעדים כחלק מחופשה אחת – מסע הפרסום נועד לעודד קבוצת גיל צעירה יותר לעשות את הטיול מעבר לים ולגלות את מה שיש לשתי הערים להציע.

פייר שפירא, יו"ר לשכת התיירות והכנסים של פריז – ה- Paris Convention & Visitors Bureau – אמר כי "שתי הערים מגלמות אורח חיים אירופאי ותמהיל של מחשבה חופשית וחופש".

הוא הוסיף כי עם מספר רב של אירועים המתרחשים כל יום בכל אחת מהערים, מתערוכות אמנות עכשוויות בלה מארה או בהוקסטון, לפסטיבלים באוויר הפתוח ולדי.ג'יי במועדון רקס וה-Egg – לפריז וללונדון יש הרבה מה להציע כרגע. "שתי הבירות שלנו ידועות במורשתן ובתרבותן, אבל יש להן הרבה יותר מה להציע, במיוחד לבני דור המילניום. הן מציעות אפשרויות אינסופיות בין אם אתה אוהב אופנה, אוכל או הרפתקה."

כתבות קודמות על פריז: יש חיים מעבר לפריפריק והיוקרה חוזרת למלונות פריז

Exit mobile version