Site icon IAS

כנס טרוול טק השלישי: "כולנו מילנייאלס"

כנס טרוול טק השלישי. על הבמה רום הנדלר: "טרוול טק מאפשר לבנות גשרים בין מדינות". צילום עירית רוזנבלום

כנס טרוול טק השנתי של חברת InnoVel התקיים היום (ג'), זו השנה השלישית. הכנס, בחסות חברת אמדאוס, נערך בתיאטרון הבימה בתל אביב וארח מנהלים בתחום הטכנולוגיה מהארץ ומחו"ל,  בין היתר של חברות כמו  Accor, Expedia, Booking.com, Room Mate, Agoda, Lufthansa .systems, Skyscanner, Dan Hotels, KIWI, CTrip, HostelWorld, Highgate Hotels.

לדברי רום הנדלר, מנכ"ל InnoVel "לא שילמנו לאורחים ולא קל לאנשים לבוא לישראל בפעם הראשונה".

Raphael Guillet ממלונות אקור. צילום עירית רוזנבלום

אחד מהאורחים היה Raphael Guillet מרשת מלונות Accor המתגורר בפריז וזה לו ביקורו הראשון בארץ. אקור רכשה בשנים האחרונות עשר חברות המשלימות לעסקי הליבה שלה – המלונאות, כמו החברה  onefinestay המציעה דירות להשכרה לטווח קצר, חברה שמציעה שירותי קונסיירג' ובהן שליחת מתנות והזמנת אירועים לאורחי המלונות ועוד. לדבריו, "באתי לראות דברים חדשים. עד כה הסתכלנו  על סטארטאפים באירופה ובארה"ב ועכשיו אנחנו בודקים באסיה ובישראל. אני רוצה להבין את הדינמיות הטכנולוגית והסטארטאפ בישראל", סיפר מי שבעצמו היה סטארטאפיסט ובשורה התחתונה – מחפש כל מה שמביא ערך לאורח או לבעלים של המלון.

אחד המשתתפים, דניאל וישניה, יועץ הדיגיטל לקבוצת המלונות GCH אחת הגדולות בגרמניה, המנהלת 120 מלונות בזכיינות באירופה, אמר שכיום "כולנו מילנייאלס" – לא רק בני דור המילניום צמודים לניידים, בני כל הגילאים מחפשים מידע בטלפון. "הצורך בטכנולוגיה הגיע מהלקוחות המחוברים", אמר.

הכנס כבר הפך את ישראל לבסיס בינלאומי לחברות עולמיות המחפשות טכנולוגיות חדשות וחדשנות לעולם התיירות. מטרתו הייתה לחבר את החברות הגדולות בעולם התיירות לתעשיית הטרוול טק המקומית ולפתרונות החדשניים של חברות הסטארט-אפ המקומיות. ישראל, הידועה גם כ"אומת הסטרטאפ", הינה בעלת פוטנציאל יצירתי עצום, והינה בית לכ-250 סטרטאפים העוסקים בתחום הטרוול טק ולכ- 7,000 סטרטאפים בסך הכל.

לדברי אבישי כהן, מנהל טכנולוגיות וחדשנות באמדאוס, החברה, העוסקת בפתרונות טכנולוגיים לתחום התיירות, מקדמת ותומכת במיזמים טכנולוגיים שנועדו להקל ולהנגיש לציבור הרחב בכל העולם את הפעילות שנעשית סביב נסיעות לחופשות או נסיעות עסקיות, בין אם מדובר בהזמנות, בשירותים בבתי המלון או בטיסות עצמן. "הטכנולוגיות שאנו מפתחים יחד עם שלל סטארטאפים בתחום ה-travel, יאפשרו התמודדות מיטבית עם העליה בכמות הטסים והנופשים בכל העולם״, אמר כהן.

במהלך האירוע, דנו המשתתפים בטרנדים החדשים המשפיעים על עולם התיירות והמלונאות. פאנל מומחים עסק בשאלה כיצד מדינות וערים יכולות להפוך עצמן לאטרקטיביות עבור הנוסעים לפני שאלו בוחרים יעד לחופשה.

פאנל בטרוול טק השלישי באולם הבימה. צילום עירית רוזנבלום

פאנל נוסף עסק בחדשנות בבתי מלון. פאנל זה סקר את הטכנולוגיות שקל ליישם ושיאפשרו שיפורים משמעותיים בשירות, שיווק, הפצה ועוד. מנכ"ל מלונות דן, רונן ניסנבאום, אמר לסטארטאפיסטים הרבים בקהל כי כדי להכניס סטארטאפ לרשת מלונות צריך להציע אותו קודם למספר מלונות, לבוא מלמטה ואח"כ אנשי השיווק שלו יגיעו אל המנכ"ל עם הנושא. אחד הנוכחים אמר מן האולם, כי 90% מהסטארטאפים לא מגיעים אל המנהל, כי הם נחסמים על ידי מי שאינם רוצים בשינוי או מסיבות אחרות – וזכה בתשואות מן הקהל המזדהה.

בין הנוכחים בכנס היו גם מנכ"ל התאחדות משרדי הנסיעות, חני סובול, שאמרה שגם ענף הסוכנים מגלה עניין בטכנולוגיות חדשות.

חלק מהסטרטאפים שהוצגו בכנס InnoVel 2018 

הסטארט אפ מוביקס. ניתן לשדר כל תוכן בכל מקום ציבורי, בתוך הבית ובחוץ, במסכים מרובים. צילום עירית רוזנבלום

Muvix Cinema Anywhere

באמצעות פלטפורמת Muvix Cinema Anywhere  ניתן לשדר כל תוכן (סרטים, תוכניות טלוויזיה, אירועי ספורט, קונצרטים חיים ועוד) בכל מקום ציבורי, בתוך הבית ובחוץ, במסכים מרובים בו-זמנית זמן ועם איכות תיאטרון.

בתי מלון יכולים להפוך חללים פתוחים, בפנים ובחוץ לבתי קולנוע יכול וכך להעלות רווחים במלי להפריע לסביבה. טכנולוגיה המאפשרת למלונות להתאים עצמם לאורחים ולהעצים את החוויה שלהם. באמצעות פתרונות חכמים, WI-FI, טלוויזיה חכמה בחדר, ו-Smart Stay- אפליקציה לנייד ממותגת, המנוהלת על ידי מערכת ניהול תוכן מרכזית אחת. בעזרת הטכנולוגיה הזו מלונות יכולים להשאיר את הלקוחות נאמנים אליהם וליצור הכנסות נוספות.

Smartag

Smartag מסייע לבתי מלון ואתרי נופש לשפר את חוויית האורח באתר באמצעות פתרונות ניידים. הפלטפורמה משלבת תשלומים ללא במזומן, תגמולי נאמנות, בקרת גישה, מדיה חברתית ודוכני צילום חכמים באמצעות צמיד המספק לאורחים את כל מה שהם צריכים במהלך החופשה שלהם. מרכישות ופתיחת החדר שלהם ועד לצלם ולזמין אביזרי מלון. הפתרון הוא כלי מניב, המאפשר להגדיל את ההוצאות לאורח לאורך כל מסע הלקוח, לפני ואחרי החופשה.

Gamitee

Gamitee מסייעת לאתרים לאסוף, לנתח נתונים שהיו מוסתרים בהבנת הלקוחות שלהם – ההזמנה עם חברים. על ידי מתן אפשרות למבקרים באתר להיפגש ולהתייעץ עם חברים ובני משפחה בזמן אמת באתר, Gamitee מאפשרת תובנות ייחודיות וממוקדות ונותנת למלונות הזדמנויות מדהימות למכור טוב יותר.

Bravo.ai

Bravo.ai היא מערכת בינה מלאכותית ויישומים ניידים. היא מאפשרת כל עובד להשלים את המשימה הנכונה בזמן הנכון. הטכנולוגיה הופכת את ניהול כוח העבודה של המלונות לנוח יותר, מהיר יותר וטוב יותר.

Howazit

Howazit היא פלטפורמת תקשורת חכמה, אוטומטית, מקצה לקצה, המורכבת מחבילת מוצרים חדשניים העוסקים בלקוחות. חבילת המוצרים לשימוש כמכלול או מודולרים עצמאיים המאפשרים לשפר לא רק שביעות רצון הלקוחות אלא גם לבנות נאמנות והגדלת מכירות. Howazit מוסיף דחיפת טכנולוגיה מידית לעסקים שמגדילה את המכירות, עוסקת בלקוחות ברמה חדשה לגמרי ומקטינה באופן משמעותי את עלויות התפעול.

VDroom הטכנולוגיה מאפשרת לבתי מלון להציג עצמם לאורחים בצורה מזמינה ויצירתית. צילום עירית רוזנבלום

VDroom

VDroom היא פלטפורמת האירוח הווירטואלית הראשונה המאפשרת לאורחים לגשת, לנווט ולעבוד עם תוכן VR מדפדפן אינטרנט רגיל. מתוך מאות בתי מלון בעיר ומיליוני אורחים, המלון צריך להתבלט על מנת להיבחר. הטכנולוגיה מאפשרת לבתי מלון להציג עצמם לאורחים בצורה מזמינה ויצירתית.

סימגו

סימגו מספקת נתב סלולארי אלחוטי המאפשר גלישה חופשית באינטרנט בכל מקום בעולם. המטרה שלנו להציב מכשיר בכל חדר בבית מלון לשירות האורח בזמן שהותו, האורח יכול לחת את הנתב איתו ולהישאר מחוסר לאינטרנט גם מחוץ למלון כאשר הוא מטייל בעיר. ניתן להתחבר לנתב עם הטלפון הנייד, טאבלט לפטופ או כל מכשיר אחר בעל יכולת wifi.

היתרון לאורח ברור ואילו למלון אנו מספקים תקשורת מידית לאורח וכן תובנות בזמן אמיתי על מה האורח עושה במלון ומחוצה לו, דבר אשר יאפשר למלון להציע לאורח הצעות בזמן אמיתי להגדיל את ההכנסות של המלון, יצירת שיתופי פעולה רלוונטיים תוך כדי העלאת רמת המרוצות של האורח.

Croosing

Croosing לוקחת את האינטרנט קדימה על ידי המצאה מחדש של המושגים 'קליק ו'היפרלינק'  הטכנולוגיה של Croosing, מאפשרת גלישה אוטונומית, מאפשרת לבעלי אתרים להבטיח את שביעות רצון הלקוחות ולהשיג את היעדים העסקיים שלהם – על ידי תכנון וביצוע התרחישים הטובים ביותר עבור לקוחותיהם.

Whizar

Whizar עוזרת לסוכנויות הנסיעות האינטרנטיות ליצור חיסכון והגדלת שיעור ההמרה. הטכנולוגיה מאפשרת רכישת כרטיסים על בסיס התנודתיות של מחירי הטיסות, ומאפשרים לסוכנויות נסיעות מקוונות לעכב מכירה (לטיסות שעשויות להתבטל) עד למועד טיסה במחיר הנמוך ביותר. במהלך הזמן הזה, אנו מאפשרים לנוסעים לבצע שינויים וביטולים בחינם אשר יגדילו באופן משמעותי את שיעור ההמרות לסוכנויות. הפלטפורמה שלנו מניבה בין 3% -12% לחיסכון לכרטיס, כשליש מכרטיסי הטיסה.

Exit mobile version