Site icon IAS

ישראייר רוכשת את השליטה בחברת הטיולים הגיאוגרפיים דרכים

אודסה. ישראייר תפעיל אליה טיסות במאתיים דולר. צילום יח"צ

שני מהלכים חדשים לקבוצת ישראייר: רכישת השליטה בחברת דרכים TRAVAL וקבלת מינוי ״מוביל נקוב״ (אישור לבצע טיסות סדירות) לאודסה שבאוקראינה

היום (ב') הודיעה ישראייר על רכישת 51% מפעילות חברת דרכים TRAVAL. דרכים היא חברת טיולים גיאוגרפיים איכותיים המתמחה בארגון טיולים גיאוגרפיים והפקות לחברות. דרכים מתמחה בטיולים ליעדים רחוקים כמו יפן, ויטנאם, דרום ומזרח אמריקה לצד יעדים כמו: פורטוגל ומרוקו. כמו כן מתמחה החברה בארגון טיולים גיאוגרפים למגזר הדתי.

החברה מנוהלת על ידי דודו גואטה ואייל אלפרט ומחזור המכירות שלה מגיע לכ-60 מיליון שקלים.

עם הרכישה, מצטרפת החברה לקבוצת ישראייר שכבר מחזיקה מותגים וחברות נוספות ובהן נתור, סקי דיל, בשביל הזהב,  קרוז טור, סאמר סקול, טיילת טרוול וטיקטיק. נמסר כי בכך ממשיכה קבוצת ישראייר לממש את האסטרטגיה שלה כחברת תיירות וביזור מקורות ההכנסה. חברת ישראייר תממן את העסקה ממקורותיה העצמיים.

עורכי הדין שליוו את העסקה הנם: עו"ד תומר פרקש ממשרד הרצוג פוקס נאמן שייצג את דרכים TRAVEL, ועו"ד חן רייטר ואיריס ירדני מצדה של ישראייר.

מימין, עו"ד תומר פרקש, דודו גואטה, אייל אלפרט ואסף צור מדרכים, אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר ועו"ד חן רייטר. צילום יח"צ

לדברי אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר: "אנו מברכים את דרכים TRAVEL על הצטרפותם למשפחת ישראייר ובטוחים שיוכלו לתרום רבות". דודו גואטה, מנכ"ל חברת דרכים הוסיף כי "החיבור עם ישראייר יתן לנו רוח גבית ואת היכולת להתרחב ולנצל את היתרון היחסי של יעדי ישראייר בעולם".

ישראייר לאודסה ב-199 דולר

כמו כן קיבלה ישאייר אישור לטיסות סדירות לאודסה שבאוקראינה. מחיר הטיסה: החל מ-199 דולר. זאת לאחר שהפעילה טיסות צ’רטר לאודסה בקיץ .

טיסת הבכורה מישראל לאודסה תצא ביום חמישי ה- 21.11.19, הטיסות  הישירות מישראל לאודסה תתקיימנה  פעמים בשבוע בימי ראשון וחמישי במטוסי האיירבוס החדשים של החברה. מחיר כרטיס טיסה, שיעלה, כאמור, החל מ-199 דולר, כולל כבודת-יד של 8 ק"ג ומחיר חבילה ל-4 לילות במלון 5 כוכבים ע"ב חצי פנסיון הוא החל מ-430$.

בית האופרה באודסה, אוקראינה, היעד החדש של ישראייר לטיסות סדירות. צילום Depositphotos

גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות של קבוצת ישראייר אמר בתגובה כי: "מפת יעדי הטיסות  והחבילות של ישראייר הולכת ומתרחבת ומספקת לקהל הישראלי אלטרנטיבה איכותית ומשתלמת יותר בטיסות ליעדים אלה. אודסה הינה הראשונה מבין היעדים החדשים שיצטרפו למפת היעדים שלנו לשנת 2020".

אודסה, השוכנת על גדות הים השחור, נחשבת לאחד מיעדי הנופש הפופולארים באירופה, בשל היותה עיר קוסמופוליטית תוססת עם מזג אוויר נוח, מרכז תרבותי ובעלת מגוון מונומנטים מרשימים. שוחרי חופשות הבטן גב ייהנו מהחופים היפים שמקיפים אותה, מחול זהוב וספורט ימי, לצד סצנת אוכל מקומית משובחת ושופינג במחירים מוזלים במיוחד. חיי הלילה בעיר תוססים עם אינספור ברים ומועדונים, הכוללים הופעות של מיטב האמנים מרחבי העולם.

Exit mobile version