Site icon IAS

יוזמה של לשכת התיירות היוונית בישראל: סדנת בכירים משתי המדינות

תצפית על יואנינה בירת מחוז אפירוס, ממרומי הרי פינדוס. צילום באדיבות תיירות מחוז אפירוס

לשכת התיירות היוונית בישראל פעלה באחרונה בארגון סדנת B2B שתפגיש בכירים בענף התיירות, במהלך יריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב וכך תעצים את נוכחותה של יוון בישראל.

היריד יתקיים השבוע, בין ה-11-12 בפברואר במתחום "אקספו" בתל אביב, בהשתתפותם של לשכת התיירות היוונית ומזכירה הכללי, דימיטריס פרנגקיס. מדובר בגישה חדשה וחדשנית בשוק התיירות במסגרת ירידי תיירות בינלאומיים, עליה הכריז מר פרנגקיס בדצמבר האחרון (2019) בישיבת מועצת התיירות האזורית הראשונה.  מיד לאחר חנוכת היריד IMTM יעניק המזכ"ל פרס למאמן היווני של מכבי ת"א, יאניס ספארופולוס על תרומתו לקידום יוון בישראל ובחירתו למאמן הכדורסל הטוב ביותר לעונת 2018-2019.

הפעילות השווקית של הלשכה אמורה להוות דוגמה מוצלחת לפעולות דומות בעתיד.  מטרותיה של לשכת התיירות היוונית הינן להביא למפגש ישיר בין בכירים בענף התיירות של שתי המדינות ; ליצור תנאים נכונים להסכמים עסקיים מוצלחים, לצד טיפוח קשרים ארוכי-טווח בשוק התיירות הישראלית וכך לחזק במהירות וביעילות את זרימת התיירים מישראל ליוון בשנת 2020.

נופים במחוז אפירוס, הרים נישאים ועמקים פוריים בערפילי הבוקר. צילום שוש להב

לפי דיווחה של הלשכה, נרשמת השתתפות מסיבית ומספקת במיוחד בסדנה ראשונה זו של סוכני תיירות יוונים וישראלים ונציגי גופים מוסדיים: כל 11 מחוזות יוון נענו להזמנתה של לשכת התיירות היוונית וישתתפו בה 111  איש – נציגי חברות תיירות מובילות מכל רחבי יוון; 49 משלחות המייצגות גופים ציבוריים, וביניהם ראשי מחוזות אפירוס ומרכז יוון, 11 סגני מחוזות ויועצי תיירות מורשים, 9 ראשי ערים ו-11 נציגים של גופים ציבוריים אחרים.

המשלחת היוונית תיפגש עם יותר מ-20 מפעילי ומשרדי תיירות, חברות תעופה של ישראל לצד חברי לשכת המסחר יוון ישראל והתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל -ΙΤΤΑΑ .

המזכיר הכללי של לשכת התיירות היוונית הצהיר כי "לראשונה, לשכת התיירות היוונית מארגנת סדנת b2b  ייעודית במסגרת יריד בינלאומי.  התחייבתי בפני המועצה התיירותית האזורית בישיבתה האחרונה, כי לשכת התיירות היוונית תעשיר ותגביר את השתתפותה בתערוכות מעבר לים בארגון אירועים נוספים, וכעת אנו מיישמים ההתחייבות זו. אחד מאירועים אלו הוא ארגון יום מצגות ומפגשים בין המחוזות ועסקים יווניים לבין סוכני תיירות ישראלים. כבר הייתה התעניינות רבה משתי המדינות ולהערכתי זו תהיה יוזמה מוצלחת ביותר. ברור שלא נעצור כאן, ונמשיך בפעולות מסוג זה במדינות נוספות במהלך ירידים בינלאומיים, העומדים בראש סדר היום של התיירות שלנו".

למידע נוסף gnto.in.israel@gmail.com.

Exit mobile version