Site icon IAS

טריפאדוויזור העניק פרסי הצטיינות לרשת מלונות דן

TripAdvisor, אתר התיירות הגדול בעולם, העניק את פרס ההצטיינות – Certificate of Excellence ל-11 ממלונות רשת דן לשנת 2014.

 

האתר, המבוסס על המלצות הגולשים ונחשב למעשה לרשת החברתית הגדולה בעולם בתחום הטיולים, העניק את ה-Certificate of Excellence למלונות רשת דן, ובניהם: 'המלך דוד' ירושלים, דן תל-אביב, דן אכדיה הרצליה, דן אילת, דן בוטיק ירושלים, דן כרמל חיפה, גני דן אשקלון, דן קיסריה, דן פנורמה אילת, דן פנורמה חיפה, דן פנורמה ירושלים.

 

ה-Certificate of Excellence של אתר TripAdvisor מוענק לבתי מלון המצטיינים בתחום האירוח ובאופן עקבי זוכים לביקורות יוצאות דופן על ידי מטיילים מרחבי העולם באתר. בתי המלון להם מוענק  ה-Certificate of Excellence מייצגים את הדרג העליון של המלונות באתר.

 

רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות של רשת מלונות דן, מסר: "אנו גאים על הזכייה של אחד עשר מבתי המלון של הרשת בפרס הצטיינות של אתר TripAdvisor, האתר המהימן ביותר בעולם התיירות. הזכייה הנ"ל מעידה על שביעות הרצון הרבה של האורחים שלנו במלונות השונים מהשירות, האוכל והחופשה בכלל. מלונות דן ימשיכו להשקיע במלונות ובאיכות השירות על מנת להבטיח שאורחינו ייהנו מהטוב ביותר"

 

מארק צ'ארון, נשיא TripAdvisor לעסקים, מסר: " TripAdvisor שמח לכבד בתי המלון על אירוח יוצא דופן ועל הצטיינות עקבית. ההצטיינות ה-Certificate of Excellence מוענקת לבתי המלון עם הביצועים הטובים ביותר ברחבי העולם להכרה המגיעה להם על בסיס המשוב החשוב ביותר עבורם – הלקוחות."

Exit mobile version