Site icon IAS

חגיגת ה-Black Friday של משרד התיירות

בלק פרידיי במשרד התיירות. תוספת של קרוב ל-70 אלף קליקים

משרד התיירות הצטרף השנה לחגיגת ה-Black Friday ויצא בפעילות דיגיטלית לקידום הפניות למבצעים והנחות לטיסות לנתב"ג ולאילת. ניראות עמודי הנחיתה הותאמה לאווירת הבלק פריידי – חג הקניות הבינלאומי חסר התקדים – בהם הוצעו, בין היתר, טיסת הלוך חזור מגרמניה לאילת ב-9.90 יורו בלבד ומחירים מוזלים לטיסות שייצאו מווינה ומלונדון לאילת.

הקמפיין תפס תאוצה והוביל למעל 157 מיליון חשיפות ול-563,754 הקלקות, בעלות ממוצעת של 1.98 שקל להקלקה.

במשרד התיירות אומרים כי בהתחשב בתחרותיות הגדולה וביוקר המדיה באותו היום, מדובר בעלות מצוינת, שעומדת מתחת לבנצ'מרק. הקמפיין הביא ל-67,982 פניות לעמודי המכר של סוכני נסיעות – קצב הגבוה בכ-20% ממספר הפניות לסוכני התיירות ביום קמפיין רגיל.

במשרד התיירות צופים כי השנה תסתיים עם למעלה מ-4 מיליון תיירים – שיא כל הזמנים בכניסות לישראל. הקמפיין הדיגיטלי מצטרף לאפיקי שיווק אפקטיביים נוספים.

לדברי שר התיירות, יריב לוין, המשרד החליט השנה להצטרף לחגיגת ה-Black Friday על מנת להמשיך לשבור שיאים, להגדיל את התיירות הנכנסת לישראל ולענות על הביקושים הרבים. "אין ספק שהנתונים מדברים בעד עצמם – כ-70,000 אנשים נוספים התעניינו ברכישת כרטיסי טיסה לישראל ביום ה-Black Friday. זו הייתה החלטה נכונה, ונקווה שחגיגות ה-Black Friday יהפכו למסורת על מנת להגדיל את התיירות הנכנסת לישראל".

בלק פרידיי במשרד התיירות. מעל 157 מיליון חשיפות
Exit mobile version