Site icon IAS

התיירות להונגריה חוזרת לכותרות עם טרהנובה

גשר השלשלאות המפורסם בבודפשט. צילום עוזי בכר

חברת טרהנובה מת"א, שדב קלמן מייסדה והמנכ"ל שלה, יוצאת בהודעה משמחת: הזרוע הביצועית של סוכנות התיירות הממשלתית של הונגריה, Visit Hungary, מינתה השבוע את חברת טרהנובה מתל אביב לנציגת השיווק, היח"צ והמסחר שלה, בישראל. מטרת המינוי החדש היא לקדם את התיירות הישראלית להונגריה, ולמצב את הונגריה כיעד תיירותי רבגוני ואטרקטיבי בכל עונות השנה עבור הקהל הישראלי.

התיירות הישראלית להונגריה צומחת במהירות, בקצב גידול של 12% לשנה. ב-2019 מספר הלילות שרכשו ישראלים בבתי מלון בהונגריה היה כ-512 אלף, וישראל הגיעה למקום ה-6 מבין שווקי התיירות של המבקרים בבירה בודפשט. השנה הראו התיירים הישראלים חזרה מהירה ומפתיעה לנתונים שלפני מגפת הקורונה – בשמונת החודשים הראשונים של 2022 הגיע מספרם ל-91% ממספרם ב-2019, ולמקום ה-5 בבירה. העלייה בנפח התיירות הישראלית להונגריה היתה המהירה ביותר בה לעומת כל מדינה אחרת באזור, ועל רקע זה בחרה Visit Hungary להציב את ישראל כבעלת חשיבות עיקרית, ולמנות את נציגתה החדשה בארץ.

ראש הפיתוח העסקי האזורי של Visit Hungary, ויטאלי איזבריזוב, הביע השבוע את התרגשותו מפתיחת הדף החדש בקידום התיירות להונגריה מישראל: "נתוני התיירים הישראלים להונגריה מעידים על התאוששות המהירה במיוחד של תעשיית התיירות הישראלית בכלל, ואת העניין הרב בהונגריה, בקרב פלחים שונים בשוק הישראלי, בפרט. מטרתנו היא לחזק קשרי תיירות אלה, ואת שיתוף הפעולה עם שוק התיירות והתקשורת בישראל, ולהעמיק את הידע על האטרקציות המגוונות שיש להונגריה להציע בכל עונות השנה בכל רחבי המדינה, גם מחוץ לבירה בודפשט. אנו שמחים מאוד לשלב כוחות עם חברת טרהנובה כשותפתנו החדשה".

דב קלמן מייסדה והמנכ"ל של חברת טרהנובה. צילום יח"צ

דב קלמן, מייסד ומנכ"ל טרהנובה: "המינוי המרגש החדש מהווה הוכחה לחשיבותו של שוק התיירות היוצאת המשגשג בישראל, ולמקום המרכזי שלו עבור הונגריה. אנו גאים על בחירתה של Visit Hungary בנו, כנותני הטון השיווקי שלה בישראל, ונעשה כל מאמץ כדי להצדיק בחירה זו, על ידי הכפלת מספר התיירים הישראלים שיגיעו לאזורים המרהיבים מחוץ לבודפסט, במהלך השנה הקרובה. בשנה זו נציב ונדגיש במיוחד את האטרקציות המשפחתיות שיש להונגריה להציע, כמו גם את חוויות הבריאות וה-Wellness, שמורות הטבע, התרבות המרתקת, וכן את האפשרות לתיירות בת-קיימא ואת ההזדמנויות לטיול מחוץ לעונה. אנו מצפים ליצור קמפיינים חדשניים ואטרקטיביים בשיתוף פעולה עם מפעילי התיירות, חברות התעופה ומובילי הדעה והתקשורת בישראל".

Visit Hungary היא זרוע של סוכנות התיירות של הונגריה, סוכנות ממשלתית האחראית על פיתוח וייצוג התיירות בהונגריה, הגדרת אסטרטגיית פיתוח התיירות, פיקוח על ניצול כספי האיחוד האירופי ומקורות תקציביים מקומיים המיועדים לפיתוח תיירות, וניהול מותג התיירות של הונגריה. חברת טרהנובה מייצגת בישראל גופי תיירות גדולים, וביניהם משרדי התיירות של תאילנד ושל פולין, חברות תעופה ומלונות יוקרה.

Exit mobile version