Site icon IAS

התחנה הבאה הוואנה

לקראת הפשרת היחסים בין ארצות הברית לקובה, ונתינת הכשר אמיתי לנסיעה ליעד
נראה ששנת 2015, תעלה יעד חדש-ישן על מפת התיירות של הנוסע הישראלי. לקראת פתיחת דף חדש במערכת היחסים בין המערב לקובה, הדבר לבטח לא יפסח על מפת התיירות העולמית.

.
אופיר טורס, חברת התיירות הפרטית הגדולה בישראל, ראתה את הנולד מזה מס' שנים מראש, ומפעילה כדרך קבע בכל שנה יציאות לטיולים מאורגנים, ודואגת להגעת תיירים ישראלים כבר כעת למדינה הקריבית המסקרנת.

 

באופיר טורס, המומחים לטיול בקובה עם מדריכים מקצועיים ומנוסים, כבר מס' שנים, מארגנים טיולים איכותיים ולמעשה הגדירו את קובה –  למקום הבא על מפת הטיולים של המטייל הישראלי.

 

ההערכה כיום שאלפי תיירים בעלי אזרחות ישראלים מגיעים בשנה לקובה ומתוכם בין 50 ל- 70 קבוצות מאורגנות שחלקם גם משלב טיול לקובה עם קוסטה ריקה..אם בטיולים מאורגנים, ובמסגרת נוסע עצמאי. 

בטיול למקום מרתק  בו הזמן עצר מלכת, שיפגיש אתכם עם נופים ירוקים וקסומים, חופים קאריביים הנושקים למי טורקיז ואין ספור עמקים חקלאיים מרשימים של טבק וסוכר. 

הססגוניות והניחוחות הקובניים יסחפו אתכם לחוויה קסומה וכמובן איך אפשר בלי הסיגר הקובני המפורסם. שילוב מרתק של תרבויות, היסטוריה וטבע במדינה עם אוכל ומוזיקה מעולם אחר, והחוויה מתגברת ככל שהקצב של הסלסה גובר.

 

אופיר טורס מוציאה בחודשים הקרובים טיולים לקובה ל 10 ימים, ובמקביל גם בשילוב קוסטה ריקה לטיולים ארוכים יותר כ 14 יום. אתם מוזמנים להצטרף לטיול חלומי במדינה הקסומה והמרתקת.

Exit mobile version