Site icon IAS

השכרת חדר במלון יוקרה לפייב אוקלוק טי

אתר CNN Tech מציע פתרון יעיל ובעיקר זול למי שמעוניין בחדר במלון יוקרה מבלי לשלם תעריף מלא. אם זה לצרכי עסקים, פנאי או אולי מקום נוח לארח פגישה מכל סוג שהיא.

בתי מלון, מהשורה הראשונה, בערים הגדולות בתבל מציעים השכרת חדר לשימוש יומי במחירים אטרקטיביים באמצעות אפליקציית DayUse.com. מריוט וקבוצת המלונות הצרפתית אקור כבר חתמו על הסכם שיתוף פעולה ולאחרונה גם רשת מלונות הילטון. האתר מאפשר ללקוחות לשכור חדר למספר שעות במהלך היום במחיר הנמוך  עד 75% מאשר המחיר ללילה.

חברת סטארט אפ צרפתית השיקה בשנת 2010 את  DayUse.com ומאז היא מציעה חדרים ב- 4000 מלונות ב-20 מדינות. כאלף הזמנות ביום מבוצעות באמצעות הפלטפורמה הייחודית. מתברר שזרם ההכנסות לקופות בתי המלון מתקבלות בברכה. אשתקד, ייצרה הפלטפורמה הזמנות בשווי 21 מיליון דולר, כפול בהשוואה לשנת 2015.

השירות שכיח בקרב זוגות , אך גם בקרב אנשי עסקים ואנשים הנמצאים במעבר בין ערים. הקבוצות האלו מהוות 70% מכלל הלקוחות, מציינים בחברת הפלטפורמה הצרפתית. עלייתה של חברת Airbnb פגעה בהכנסות בתי המלון מה שאפשר שיתוף פעולה עם  DayUse.com במטרה להחזיר חלק מההכנסות, מוסיפים בחברה.  פריז מדורגת ראשונה מבין הנעזרים בפלטפורמה ואחריה לונדון וניו יורק.

דוגמאות:

HOTEL BELLECLAIRE  (4 כוכבים) במנהטן ניו יורק מציע חדר מהשעה 10:00 ל- 18:00 במחיר 120$ במקום 329$ ללילה.

 Hotel Banke (5 כוכבים) במרכז פריז מציע חדר משעה 11:00 ל- 17:00 במחיר 139$ במקום 278$ ללילה.

The Ritz – Carlton (5 כוכבים) הממוקם קרוב למרכז סוני בברלין מציע חדר מהשעה 09:00 ל-17:00 במחיר 133$ במחיר 283$.

אגב, בתל אביב לא הצלחתי למצוא חדר, נראה שהמצב בישראל בקרב המלונאים טוב כל כך שאין להם צורך בעזרה כלשהי מצד האפליקציה המצליחה.

בנוסף, ראוי לציין מקרים בהם האפליקציה מעניקה עזרה חלקית בלבד. לדוגמא: אם הגעתם לעיר גדולה או נמל תעופה בשעות הבוקר המוקדמות ואתם ממתינים לטיסת לילה יהיה לכם קשה למצוא מענה מלא לדרישותיכם.

Exit mobile version