Site icon IAS

השחקן ניל פטריק האריס יתארח בשבוע הגאווה בתל אביב

ניל פטריק האריס, משמאל, עם בן זוגו דוד בורטקה. לראשונה בישראל. צילום Depositphotos

משרד התיירות יארח בישראל לכבוד שבוע הגאווה את הכוכב האמריקאי, ניל פטריק האריס, המגלם את דמותו של בארני בסדרה המצליחה "איך פגשתי את אמא". האריס, שיגיע עם בן זוגו השף והשחקן, דוד בורטקה, צפוי להשתתף במצעד הגאווה של תל אביב-יפו, שיתקיים ב-14 ביוני.

האריס, שזהו ביקורו הראשון בישראל, אמר לקראת הגעתו: "תל אביב הפכה לסמל של פתיחות וקבלה של קהילת LGBTQ בבמה העולמית. אנו נרגשים לבקר בישראל בפעם הראשונה ויש לנו את הכבוד לקחת חלק בחגיגה היפה הזו ולעמוד עם הקהילה בישראל ומהעולם כולו, במיוחד על רקע ציון 50 שנה למהומות סטונוול" (אירועי מחאה נגד משטרת ניו יורק בטענה להומופוביה).

בנוסף יארח המשרד משלחת עיתונאים בכירים ומובילי דעת קהל מרחבי העולם, ביניהם מארי יסמין ((Mari jasmine והונג סאוק צאון (Hong Seok-cheon) – שניהם מהפעילים הגאים הבולטים באסיה

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, אמר: "אסטרטגיית השיווק של משרד התיירות מתבססת על מותגים ושיווק ממוקד לקהלי יעד, כאשר הלהט"ב הוא אחד מהם. שבוע הגאווה בישראל הוא הזדמנות מצוינת לחשוף את המגוון התיירותי שיש לנו להציע. פעולות השיווק החדשניות של המשרד, לצד אירוח מובילי דעת קהל וידוענים מהעולם, שמים את ישראל על מפת התיירות העולמית. בזכות מאמצים אלו, בשנים האחרונות אנו רואים שבירת שיאים בכניסות תיירים, הישג שהיה קשה לדמיין בעבר".

שבוע הגאווה בתל אביב. המוצר התיירותי הישראלי אטרקטיבי לקהילה הגאה. צילום Depositphotos

למנף את תל אביב כיעד לתיירות גאה

המשרד תכנן עבור האורחים סיורים באתרי תיירות אטרקטיביים בתל אביב-יפו, בירושלים ובים המלח. כמו כן, ייפגשו אורחי המשרד עם ארגונים ואישים שונים העוסקים בקהילת הלהט"ב וישתתפו במסיבות ובאירועי שבוע הגאווה.

משרד התיירות מארח מידי שנה מובילי דעת קהל מחו"ל כדי למנף את תל אביב-יפו, כיעד לתיירות גאה. בשנה שעברה המשרד אירח את מנחה הטלוויזיה והרדיו אנדי כהן, מערוץ בראבו (Bravo) האמריקאי ולפניו את כוכב הטלוויזיה והבלוגר האמריקאי פרז הילטון, שסיפר למיליוני מעריציו ברשתות החברתיות, שישראל היא המדינה הסובלנית ביותר לקהילה הגאה במזרח התיכון והפיץ תמונות שלו עם משפחתו מטיילים בארץ. כמו כן, לפני שלוש שנים אירח המשרד את השחקנים אלן קאמינג, כוכב הסדרה "האישה הטובה" ואת ליה דלריה כוכבת הסדרה "הכתום הוא השחור החדש".

כחלק מפעולות השיווק של המשרד, פרסם לאחרונה אחד המגזינים הגאים המובילים באנגליה attitude, מספר כתבות הקוראות לחברי הקהילה להגיע למצעד בתל אביב-יפו. נוסף על כך, יצר המשרד שיתוף פעולה עם Gaydio, הרדיו המושמע ביותר בלונדון בקרב הקהילה הגאה, לטובת משדר מיוחד לקראת מצעד הגאווה בתל אביב-יפו. לצד פעולות השיווק באירופה, המשרד השתתף בכנס של הקהילה הגאה המקומית בברזיל והציג את המוצר התיירותי הישראלי כאטרקטיבי עבור חברי הקהילה הגאה.

Exit mobile version