Site icon IAS

הערב בכפר האירוויזיון – אלקטרוויז'ן

כפר האירוויזיון. פסל של נירית לבב פקר. צילום עדן זמר

הערב יתקיים בכפר האירוויזיון בחוף הים של תל אביב אירוע ElectroVision – אלקטרוויז'ן, ערב שכולו חגיגה נוצצת של דיג'ייז ואמנים אלקטרוניים מרחבי אירופה המגיעים לתל אביב-יפו היישר מהמועדונים המובילים, ביוזמת משלחת האיחוד האירופי בישראל לציון יום אירופה.

סרטון מכפר האירוויזיון. צילום עדן זמר

יום האיחוד האירופי

ביום אירופה, המתקיים בחודש מאי מדי שנה, חוגגים את השלום והאחדות באירופה ובסביבתה. התאריך מציין את יום השנה להכרזת שומאן ההיסטורית, הנחשבת לאירוע מכונן של יצירת שיתוף הפעולה החדש באירופה – הידוע כיום כאיחוד האירופי.

באירוע הערב ישתתפו כ-9 אמנים מ-9 מדינות שונות באירופה, בהם:

20:20-19:15 – Symphony Of now- פרויקט של במאי הקולנוע הגרמני יוהאנס שף שמתעד את חיי הלילה של ברלין העכשווית על רקע פסקול אלקטרוני שהלחין פרנק ווידמן מההצמד הנודע Âme, ומבוצע בלייב על ידי הדיג׳יי הגרמני אלכס דו.

21:25-20:40- Cid Rim – המפיק האלקטרוני והמתופף מוינה שבאוסטריה.

22:40-21:25 – Detroit Swindle – צמד הדיג׳ייז- מפיקים בסצנת ההאוס העולמית מאמסטרדם.

23:30-22:45 – Few Nolder – דיג'יי מפיק מהעיר וילנא, ליטא במופע האוס-טכנו.

בהמשך השבוע צפויים להופיע קונצ׳יטה וורסט, בלקן ביט בוקס, אתניקס עם שפיטה ועוד ויוקרנו חצי הגמר השני והגמר.

החגיגות בכפר האירוויזיון יימשכו עד ה-18 במאי, החל בשעה 17:00 ועד שעות הלילה וביום שישי החל בשעה 12:00 עד כניסת השבת.

כפר האירוויזיון בצ'ארלס קלור הוא הגדול ביותר שהוקם אי פעם במסגרת חגיגות האירוויזיון. במקביל פועל גם פסטיבל תל אביב EAT. כפר האירוויזיון התל-אביבי משקף את צביונה המיוחד של העיר ללא-הפסקה ומאפשר למבקרים לטעום מכל מה שיש לעיר הפלורליסטית בישראל להציע: חופי-ים נפלאים, מזג אוויר חמים, קולינריה משובחת וערב-רב של תרבויות החיות זו לצד זו.

מידי יום נהנים בו אלפי החוגגים מהופעות של אמנים מהשורה הראשונה, די.ג׳ייז מסצנת חיי הלילה, מגוון פעילויות של נותני החסות השונים, יריד אמנים עשיר, דוכני אוכל, ברים, מרכז מידע לתיירים ועוד.

פירוט האירועים באתר האירוע.

Exit mobile version