Site icon IAS

המדיה החברתית תמשיך להשפיע על הדרך בה נטייל ב-2019

תיירים בלונדון. הזמנת השילוב הזול ביותר של חדרים הזמינים במלון נתון. צילום Depositphotos

מחקר חדש של Booking.com, חקר תובנות מ-21,500 מטיילים מ-29 מדינות וחושף כיצד המדיה החברתית הופכת לגורם משמעותי יותר ויותר בתכנון טיולים. החל מהרצון לתעדף מובילי דעה במדיה החברתית כך שיספקו השראה אמיתית לטיול ועד האפשרות לעשות קריירה מהטיולים עצמם, ולעתים להיכנע ללחצים להראות נוכחות אונליין, המחקר חושף איך המדיה החברתית תמשיך לשנות את הדרך בה אנו מטיילים ב-2019.

חוויה מלאה או משרה מלאה

עבור רוב האנשים, הצ'ק אין המזדמן, סלפי בחוף או העלאת תמונה משפחתית, הינם נוכחות מספקת במדיה החברתית, אך רבים לא מסתפקים בכך וחולמים על לטייל מסביב לעולם כמשפיעני רשת. המחקר של Booking.com קובע כי:

 תמריץ חברתי

גם בעבור משתמשים מעשיים יותר, טיול בעולם בו מדיה חברתית נגישה מתמיד זו חוויה ייחודית. מטיילים כבר לא מסתמכים על מדריכי טיולים ומפות נייר ענקיות כדי לנווט ליעד חדש. במקום זאת, יש להם גישה מיידית לנתונים בזמן אמת והם מחפשים השראה אצל אנשים אמיתיים באמצעות המדיה החברתית. המחקר חושף שכמעט אחד מכל חמישה (17%) בודקים היכן שוהים סלבריטאים ומנסים למצוא מקום אירוח דומה. בהשפעתם, כמעט אחד מכל עשרה (9%) אף משחזרים תמונה של אחד מהסלבריטאים או אושיות האינסטגרם האהובות עליהם.

רבע (25%) מהמטיילים מסביב לעולם מודים שהם שואפים להשתמש בטיול כדי לפתוח בקריירה במדיה החברתית. צילום Depositphotos

ב-2019 ערוצי המדיה החברתית הפופולריים ביותר יהיו אלו שייצרו תוכן מעשי ושימושי, בניגוד לתמונות מזויפות או לא נגישות. יחד עם רצון המטיילים לצפות בתוכן שמרגיש אמיתי, המחקר של Booking.com חושף שרבים נכנעים ללחצי המדיה החברתית:

המחקר גם חשף שמעל לרבע מהמטיילים מסביב לעולם (28%) מודים שאחד מהדברים שהם חושבים עליו בבחירת מקום אירוח הוא הרצון לשהות במקומות אירוח מושכים שיוכלו לצלם ולהעלות למדיה החברתית.

כתבה קודמת: בוקינג חושפת את השירות האהובים על המטיילים

Exit mobile version