Site icon IAS

הישראלים התאהבו בסלובניה

המטיילים הישראלים גילו השנה את סלובניה יותר מתמיד ואף "כבשו" לראשונה את המקום הראשון בנתוני עליית כמות המבקרים ברפובליקה היפיפייה. לפני נתוני המשרד לסטיסטיקה של הרפובליקה של סלובניה, חלה עלייה של כ-10% במספר התיירים אשר מבקרים בסלובניה וגידול של כ-8% במספר הלינות בשבעת חודשים האחרונים של 2016 .

המבקרים מישראל מדורגים במקום הראשון מכלל התיירים שמגיעים ליותר מלילה אחד ולפני מדינות כמו אוסטריה, איטליה וגרמניה שהיו במשך שנים בראש הרשימה. 

מבין כל המדינות שרשמו עלייה באחוזים דו ספרתיים בכמות התיירים שביקרו בסלובניה, ישראל עומדת בראש עם עלייה של כ-%37 לפני מדינות אחרות כמו ספרד (%27+), דנמרק (%25+), הונגריה (%25+), ארה"ב (%13+), סין (%19+) ושוויץ (%10+).

העלייה משמעותית ביותר עד כנה נרשמה באזור אתרי הספא ואתרי סקי/טיולי ההרים ברחבי המדינה (%25 ו-%30 בהתאמה), כ-%20 באזורי ערי החוף וכ-%9 באזור עיר הבירה לובליאנה ואגם בלד.

התיירים הזרים בסלובניה היוו כ-%71 מבין סך התיירות בסלובניה. מספר זה מהווה שיא עבור המדינה והוא מגיע לצד נתוני עלייה מקבילים של התיירות המקומית אשר גדלה ב-%4. כפי שמסתמן כעת עלייה נוספת ומשמעותית תרשם גם בחודשים הבאים של השנה.

מנהלת משרד התיירות של סלובניה – מג'ה פק: "משרד התיירות השקיע השנה רבות בשיווק ובהתמקדות בשווקים בינלאומיים בעלי פוטנציאל גדול כמו השוק הישראלי. סלובניה הופכת ליותר ויותר מוכרת גם ומזוהה גם בקרב קהל המטיילים הישראלי כמדינה בטוחה, ירוקה, פעילה ובריאה המציעה מוצרי תיירות מגוונים עם ערך מוסף גבוה וחוויה מצוינת לכל סוג של טיול וגיל, דבר הבא לידי ביטוי בנתונים המעולים.

Exit mobile version