Site icon IAS

הברקה בכלכלה השיתופית – כמו Airbnb, רק בבריכות

בריכת שחיה. לא חייבים להיות הבעלים שלה כדי ליהנות ממנה. צילום Depositphotos

העובדה שאתם מתגוררים בדירה צפופה בבניין נטול מעלית ובמרחק לא מבוטל מהים או מהבריכה הקרובה, לא אומרת שלא תוכלו ליהנות מבילוי בבריכה איכותית ובפרטיות בקיץ הזה. לפחות אם אתם תושבי ארצות הברית.

Swimply היא הפלטפורמה המקוונת הראשונה לשיתוף בריכות. מה זה אומר? דרך האתר יכולים המשתמשים לשכור בריכות באזורם לימי שחייה, שיזוף (עם קרם הגנה כמובן) וכיף כללי.

באתר ובאפליקציה של Swimply, שחיינים פוטנציאליים יכולים לקרוא על בריכות זמינות, לראות ביקורות ולהזמין ביקור. בעלי בריכה יכולים לרשום אותה באתר ולכלול מידע בהתאמה אישית על זמינות, כללים ומחירים, תוך הבטחה לעסקה ללא מאמץ תוך 24 שעות מההזמנה.

לבלות בבריכה ולשלם רק עבור שעות השימוש. צילום Depositphotos

באתר מבטיחים כי כל בריכה נבדקת מבחינה בטיחותית לפני הרישום, וכי הבעלים יוכלו בקרוב לבצע רכישות בתוך האפליקציות כמו ניקוי ואחזקת בריכות לפני ואחרי השימוש.

בריכה לפי שעה

בריכות זמינות כיום באריזונה, קליפורניה, קונטיקט, פלורידה, ג'ורג'יה, אילינוי, מרילנד, מסצ'וסטס, מישיגן, נבדה, ניו המפשייר, ניו ג'רזי, ניו מקסיקו, ניו יורק, צפון קרוליינה, אורגון, דרום קרוליינה, טקסס, ורמונט ווירג'יניה, עם זמינות נוספת בקנדה ובאוסטרליה.

מחיר ממוצע לבריכה עומד על 45 דולר לשעה והוא מבוסס על גודל שטח הבריכה, הנוחיות, התזמון והביקוש. באתר רשומות, למשל, 39 בריכות בלוס אנג'לס שבקליפורניה, במחיר הנע בין 50 ל-140 דולר לשעת שימוש.

על "בריכה סודית" בניו יורק, למשל, נכתב כי "זהו נווה מדבר פרטי הכולל עצי דקל, ערסל, סירה ורפסודות, במרכז העיר. יש גם סאונה וגם ברביקיו. רצפת הבריכה והקירות מטוייחים, מה שעלול להיות מחוספס בכפות הרגליים, במיוחד של ילדים. אז הילדים צריכים להיזהר, ו/או לנעול נעלי שחייה מגוננות". במקום יש חדר אמבטיה, גריל, תאורה לילית, צעצועי בריכה, סאונה שולחן ארוחת צהריים, פינת ישיבה מוצלת ו-WiFi. המחיר המבוקש: 125 דולר לשעה, סכום אותו אפשר כמובן לחלק בין המשתתפים.

נראה שהיישומון יכול לשמש גם תיירים שיסתפקו בלינה צנועה יותר ואת ה"יום בריכה" שלהם יעשו לפי שעות, ולא ישלמו על ימים שבהם לא עושים בה שימוש.

Exit mobile version