Site icon IAS

גרמניה: 7 יעדי התיירות הפופולאריים ביותר

קתדרלת קלן (The Cologne Cathedral)

בשנת 1880 היה המבנה הגדול בעולם ומשמש "כמגנט" עבור מבקרים, כ-6 מיליון איש בשנה ובממוצע כ-20 אלף ביום מגיעים להתרשם. נחשבה לכנסיה הגותית קתולית הגבוהה ביותר (157 מטר) עד שנת 1890, שאיבדה את התואר "למינסטר של אולם", כיום היא הגדולה בצפון אירופה. משנת 1996 נכנסה לרשימת אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו. מקום מושבו של הארכיבישוף של קלן.

אגם קונסטנץ (Lake Constance)

האגם וסביבתו הוא גן עדן עבור מטיילים ואחד מהפופולאריים בגרמניה. מי שמחפש שלווה לצד פעילות ספורט מים, הליכה, רכיבה על אופניים , זה בדיוק המקום האידיאלי. האגם ממוקם בטריו של מדינות: גרמניה, אוסטריה ושוויץ. בשנת 2015 נרשמו במקום כ-19.5 מיליון לינות מבקרים . נחשבת לשלישית בגודלה במרכז אירופה.

טירת נוישוונשטיין (Neuschwanstein Castle)

טירת האגדות בדרום מדינת בוואריה מיצבה את עצמה כאחת מהאטרקציות הפופולאריות בגרמניה . המלך הבווארי לודוויג השני בנה את היצירה על שרידיה של טירה מתקופת ימי הביניים.  בניית הטירה עלתה 6 מיליון מארק. הטירה נפתחה לציבור בשנת 1886 לאחר מותו של המלך ומאז למעלה מ-61 מיליון מבקרים פקדו את המקום. מידי שנה מבקרים כ-1.3 מיליון בני אדם בטירה, כ-6 אלפים מידי יום.

יורופארק (Europa-Park Rust)

פארק השעשועים המדורג שני באירופה אחרי דיסנילנד פריז. 13 רכבות הרים, קולנוע D4 ולמעלה מ-100 אטרקציות ומופעים. יכול להכיל כ-60 אלף אורחים ביום ובשנת 2015 כ- 5.5 מיליון מבקרים פקדו את האתר מה שהניב הכנסה של 30 מילון אירו.

טירת היידלברג והעיר העתיקה (Heidelberg Castle and Old Town)

העיר לגדות נהר הנקר, יובלו של הריין, נחשבת להתגלמותו של חלום רומנטי, לא מעט הודות הטירה המפורסמת והאטרקטיבית לתיירים מרחבי העולם, כמיליון בשנה. האוניברסיטה שלה, שנוסדה במאה ה-14 נחשבת לאחת מהעתיקות בעולם.

המינסטר של אולם (Ulm Minster)

כנסייה לותרנית בסגנון גותי שבנייתה החלה במאה ה-14 והושלמה בשנת 1890 ונחשבת לגבוהה בעולם, שצריחה מתנשא לגובה של 161 מטר. טיפוס במעלה 768 מדרגות יוביל אתכם לפסגת הכנסייה. בכנסיה נמצאים גם יצירות אומנות ידועות: ספסלי המקהלה שנעשו ע"י סירלין האב, במיוחד פסלי החזה המגולפים.

מניאטור וונדרלנד – ( Miniatur Wunderland ) עולם המיניאטורות

מתאימה לכל גיל וממוקמת במתחם סגור בן מספר קומות, מה שמאפשר הנאה מרבית גם בימים קרים או חמים בהשוואה למקומות אחרים בעולם.

עולם המיניאטורות משתרע על פני שטח של 6,800 מ"ר וכולל כ-1040 רכבות (מספר הרכבות המיניאטוריות הגדול בעולם) , 14,450 קרונות, 228 אלף עצים, 260 אלף דמויות, 8,850 מכוניות ו-3,660 מבנים וגשרים, הכל בקטן, נבנה ע"י 230 עובדים בלמעלה מ-580 אלף שעות עבודה. מפתיחתו ביקרו במקום למעלה מ-15 מיליון בני אדם עם הכנסות של כמיליון אירו בשנה.

המתחם מחולק לאזורים כך שניתן לבקר בזמן קצר בסקנדינביה, אוסטריה, ארה"ב, שוויץ וכמובן בהמבורג. בחדרי חדרים ראינו בסקרנות רבה כיצד בונים כעת את הפרויקט הבא,איטליה. הדובדבן שבקצפת הוא נמל תעופה המיניאטורי המספק חוויה בלתי רגילה. ניתן לצפות במטוסים ממריאים במצב יום ולילה והאווירה של רעש המטוסים , האורות וההמולה סביב נמל התעופה מדהימים, ממש אמיתי.

 

Exit mobile version