Site icon IAS

בכירי ארגון הגג של תעשיית הכנסים העולמית בבנייני האומה

בבנייני האומה נערכים לביקור ראשי INCON, ארגון הגג של תעשיית הכנסים העולמית, בראשות: המנכ"לית, אנג'לה ג'ולימט. ראשי הארגון שוהים בירושלים כדי לבחון שיתופי פעולה בתחום הכנסים הבין-לאומיים.

לדברי מירה אלטמן, מנכ"לית בנייני האומה: "בחודש אוקטובר 2015 אירחנו כמה כנסים בינ"ל גדולים, אשר השקענו זמן ותשומות רבות כדי להביאם, בהם: כנס החלל הבינלאומי, הקונגרס הציוני וכנס אנרגיית הרוח העולמי. בזכותם הגיעו אלפים רבים של אורחים מחו"ל, והכנסים תרמו למעלה מ- 60 מיליון ₪ לכלכלת ירושלים, עקב כך שמשתתפיהם לנו בבתי מלון בעיר, נעזרו בתחבורה מקומית וצרכו בעיר שירותים שונים בתחומי המסחר, התרבות, האטרקציות, הבילוי והפנאי".

לדבריה: "לירושלים היה, ועדיין יש, פוטנציאל להפוך לאחד ממרכזי הכנסים המובילים בעולם, כפי שהיינו במחצית השנייה של שנות התשעים. בתחום תיירות הכנסים העולמית נהוג לתאם כנסים כמה שנים מראש, וכך אנו משווקים ומוכרים שנים את בנייני האומה בעיר ירושלים, באמצעות חברות וארגונים בינלאומיים".

אלטמן שבה בסוף השבוע מכנס עולמי בבואנוס איירס שבארגנטינה של האיגוד העולמי למרכזי קונגרסים (ICCA), שם פגשה קולגות מן העולם, בין היתר את מנהל לשכת הכנסים של דובאי, שהזמינה לבקר אצלו . במפגשים השונים, הציגה אלטמן את האטרקטיביות של בנייני האומה ושל ירושלים כיעד תיירותי מוצלח לכנסים בינל'.

כללי: לתעשיית הכנסים תרומה כלכלית רחבת היקף – ממוצע ההכנסות מאירוח כנס בינלאומי בודד של 4 ימים עם 1,000 משתתפים הוא: בממוצע, כ-12 מיליון ₪. 

התפלגות ההוצאה של תייר הכנסים מתחלקת באופן הבא: 39% מההוצאה היא על אכסון, 19% מההוצאה על תחבורה ונסיעות, 17% על מתנות וקניות, 6% על בילויים,   4% על כניסה לתערוכות ולכנסים עצמם ו- 4% על הוצאות אחרות .

 

Exit mobile version