Site icon IAS

באדג'ט משיקה שירות אח"מים בנתב"ג

שירות מכבש המטוס של באדג'ט וי איי פי. צילום יח"צ

 חברת Budjet יוצאת בשירות חדש ובלעדי בארץ לשוכרי הרכב הנוחתים או ממריאים בשדה התעופה בן גוריון. השרות החדש יזרז ויקל משמעותית את המעבר בתחנות השונות של שדה התעופה, יאיץ את ההתנהלות בעת שכירת הרכב וימנע טרחה ומאמץ מיותר  של השוכרים.

השירות הבלעדי מציע לשוכרי הרכב ליווי אישי של דייל מרגע הנחיתה ועד קבלת הרכב, תוך סיוע ומעבר בדלפקי ה-vip  בהליך מזורז. השירות מוצע לבודדים ומשפחות (עד 6 נוסעים) בכניסה בזמן קבלת הרכב או ביציאה מהארץ במועד החזרתו. השוכרים הישראלים ותיירים מהעולם, ייהנו מסיוע באיסוף הכבודה ומליווי לתור בדלפקי באדג'ט, שם יקבלו את הרכב בהליך מזורז.

ליווי של באדג'ט אל הרכב השכור. צילום יח"צ

השירות מתאים גם למשפחות עם ילדים, לתיירים וללקוחות אשר מתקשים בהתנהלות בשדה התעופה והוא מקל מאד את חווית שכירת הרכב או החזרתו, אשר גוזלת זמן יקר מהלקוח שזה עתה נחת או ממריא לשעות טיסה ארוכות ומעייפות. שירות זה אינו מחייב שכירת רכב יוקרתי והלקוח יכול להשתמש בשירות לשכור כל סוג של רכב שיחפוץ בו.

באדג'ט משיקה שרות נוסף – שירות Transfer VIPללקוחות באדג'ט אשר אינם משתמשים בשירות ה-VIP בתוך שדה התעופה, הושק שירות נוסף של הסעת VIP מאזור החזרת הרכב (הנמצא ליד טרמינל 1) לטרמינל 3.

לדברי אריק זילבר, סמנכ"ל השיווק והשכרות הרכב בבאדג'ט: "נמל התעופה בן גוריון הפך בשנים האחרונות לנמל עמוס, עסוק ועתיר תורים. ההתנהלות ושכירת הרכב בו מסובכת וממושכת. בסקרים בעולם עלה שהציבור מאוד מתקשה בהחזרת רכבים בשדות תעופה בגלל הגודל ולחץ הזמן. זמן שווה כסף ואנו מציעים ללקוחות אפשרות לחסכון משמעותי בזמן במהלך היציאה או ההגעה לארץ, לצד נוחות מקסימלית בשירות".

עלות שרות VIP היא 190 דולר. עלות שירות Transfer VIP היא 15 דולר.

חברת באדג'ט הינה חברה בינלאומית עם 22 סניפי שרות בארץ המעניקה מגוון אפשרויות להשכרת רכב ללקוחות פרטיים ועסקיים, ליסינג, מכירת רכב והשכרת רכב בחו"ל במגוון רחב של תכניות עפ"י צרכי הלקוח.

Exit mobile version