Site icon IAS

אשת טורס לאפריקה

החל מאוקטובר הקרוב יצאו טיולים מאורגנים של החברה לאוגנדה, נמיביה, ומדגסקר. השקת היעדים החדשים מגיעה לאחר ההצלחה של החברה בטנזניה, בה הפכה לסיטונאי הגדול ביותר ולאחד השחקנים המשמעותיים בתיירות הישראלית למדינה. בנוסף לטיולים המאורגנים, אשת אפריקה מציעה גם טיולים מיוחדים למטייל העצמאי ביבשת, "מאורגן עצמאי" – שכוללים טיסות, לינה ואירוח, ג'יפ ונהג לכל תקופת הטיול. 

תכנית הטיולים ליעדים החדשים כוללת טיולי ספארי וטבע מרתקים, לצד היכרות ומפגשים בין-תרבותיים עם האוכלוסיה המקומית, כולל: ביקורים בשבטים, בבתי ספר מקומיים, ובקהילות יהודיות נשכחות. בנוסף, מגוון פעילויות מיוחדות ואקסטרים כמו סיור טרקטורונים, סיורי זריחה ושקיעה והשתתפות בטקסים מקומיים.

לילי אנגל, מנהלת "אשת אפריקה": " יבשת אפריקה היתה עד לא מזמן יעד תיירותי יקר למומחים, חוקרים, וחובבי טיולים גאוגרפיים לבד. אשת טורס הציבה לה למטרה להנגיש את היבשת המרתקת הזו לקהל הרחב ולהציע יעדים חדשים במחיר אטרקטיבי, וזאת בלי להתפשר על איכות, בטיחות ונוחות הטיול".

אוגנדה היא אחת המדינות הירוקות ושופעות המים באפריקה. תכנית הטיול כוללת מפגש פנים מול פנים עם שימפנזים ועם חיות בר בשמורות הירוקות, הרים עם יערות עד וביקור במקורותיו של הנילוס הלבן. כמו כן יבקרו המטיילים בקהילת אבאיודאיה – היהודים הנסתרים של אוגנדה ובימת ויקטוריה הייחודית, אחת מימות המים המתוקים הגדולות בעולם. מחיר טיול מאורגן לאוגנדה לאדם בחדר זוגי ל – 8 ימים על בסיס פנסיון מלא, החל מ – 2750$.

מדגסקר הוא אחד האיים הקסומים והמיוחדים באפריקה והאי הרביעי בגודלו בעולם. באי חופים יפיפיים, נופים מגוונים ומרשימים וכמובן למעלה מ 20 סוגי למורים נדירים, החיים אך ורק במדגסקר. האי התנתק מיבשת אפריקה לפני 165 מליון שנה, דבר שהוביל להתפתחות בעלי חיים וצמחים ייחודיים לאי זה בלבד. מחיר טיול מאורגן למדגסקר לאדם בחדר זוגי ל – 10 ימים על בסיס חצי פנסיון, החל מ – 3549$.

נמיביה, השוכנת בדרום מערב אפריקה, היא ארץ רחבת ידיים ועשירה בנופים דרמטיים שהופכים אותה לגן עדן לחובבי הצילום. הטיול חושף את אוצרות הטבע של המדינה ואתרי הנוף הייחודיים: הדיונות הורודות של סוסוסוולי, אריות הים שרובצים על חוף האוקיינוס, ספארי, בריכות מלח, ציורי הקיר של שבט הבושמנים ועוד. אחד מהאתרים המרהיבים הוא באטושה, שמורת הטבע ההררית היחידה בנמיביה בה שוכנים בעלי חיים בסכנת הכחדה. מחיר טיול מאורגן לנמיביה לאדם בחדר זוגי ל – 13 ימים על בסיס חצי פנסיון, החל מ – 3379$.

"אשת אפריקה" מפעילה כיום טיולים לטנזניה וזנזיבר, דרום אפריקה, אתיופיה ומרוקו.

 

 

 

Exit mobile version