Site icon IAS

אקספדיה חושפת את החוויה המבוקשת ביותר ל-2024

אפליקציית אקספדיה. צילום Depositphotos

מה היא החוויה המבוקשת ביותר לשנת 2024 ? תופתעו או לא, אבל מסקר שהוזמן על ידי אקספדיה (Expedia®) – סוכנות הנסיעות המקוונת מהגדולות בעולם עולה כי הזוהר הצפוני מוביל את הרשימה המפוארת. כמעט מחצית (42%) מהאמריקנים מעדיפים את החוויה הספציפית הזו על פני  חוויות אחרות בקטגוריות.

נסיעה לראות את הזוהר הצפוני מבוקשת יותר מביקור בפירמידות של מצרים (36%) או טיול לאורך החומה הסינית (33%). מספר החיפושים עבור ביקור בלפלנד מרקיע שחקים (עלייה של 370%) בהשוואה לביקור בעיירה צ'רצ'יל – בירת דובי הקוטב של קנדה (110%), אלטה שבנורווגיה (100%) – העיר של הזוהר הצפוני, נרוויק, נורבגיה – עיר במחוז נורדלנד על חוף פיורד נרוויק (90%) ועוד.

"לתכנן את הרפתקת הזוהר הצפוני שלכם עשויה להרגיש כמו ניווט בטריטוריה לא ידועה, אבל הקלנו על המטיילים להפוך את הטיול הזה למציאות", אמרה מלאני פיש (Melanie Fish), ראש יחסי הציבור ב- Expedia Group Brands. "מקנדה לנורבגיה, המדריך החינמי (לחצו כאן) מראה היכן לשהות במחיר נמוך מ-160 דולר ללילה או כיצד לחבר טיול שלם יחד בפחות מ-1,500 דולר. יש אפילו מדריך צילום כדי לוודא לתעד את כל הזיכרונות."

הזוהר הצפוני בלפלנד. תופעה ייחודית. צילום Depositphotos
Exit mobile version