Site icon IAS

אמדאוס: רג'יב רג'יאן התמנה למנהל גלובלי לנסיעות עסקיות

אמדאוס, חברה בינלאומית למתן פתרונות טכנולוגיים בתחום התיירות הודיעה היום כי רג'יב רג'יאן (Rajiv Rajian) מצטרף לחברת אמדאוס ומביא עמו ניסיון של 20 שנות פעילות בענף הנסיעות עם דגש מיוחד בנושא נסיעות עסקיות, שיווק, אסטרטגיה, מיזוגים ורכישות. בתפקידו האחרון שימש כאחראי על כל הפעילות המסחרית ב- Sabre Travel Network .

מערך הנסיעות העסקיות הגלובליות באמדאוס עשוי להגיע עד לשנת 2020 לשווי של 1.6 מיליארד דולר, תחום שרג'יב רג'יאן ימשיך להוביל לצמיחה גלובלית על פני שלושת עמודי התווך של חטיבת הנסיעות העסקיות בחברת אמדאוס: חברות ניהול נסיעות גלובליות (Global Travel Management Companies – TMCs), לקוחות רשת ותאגידים.

"לעובדי תאגידים נדרשים פתרונות מידיים ואישיים שיאפשרו עבודה יעילה תוך כדי שליטה מוחלטת של התאגידים על הנסיעות ושלום הנוסעים. אני נרגש להוביל את הצוות במטרה להגדיל את תיק הלקוחות העסקיים", מסר רג'יב רג'יאן.

"מינויו של רג'יב מהווה אבן דרך חשובה ונדבך משמעותי בהתפתחות נסיעות עסקיות בחברת אמדאוס", אמר לורנס לאורינק (Laurens Leurink) סגן נשיא בכיר להפצה באמדאוס. "כיום, נסיעות עסקיות לא מסתיימות בביצוע הזמנה אלא משהו הרבה יותר מורכב. בהתחשב בניסיון והמומחיות של רג'יב אני משוכנע שהוא ימנף את תיק הנסיעות העסקיות של אמדאוס".

Exit mobile version