Site icon IAS

איסתא השיקה את הקו הישיר מתל אביב לדנמרק

חברת הנסיעות איסתא השיקה את הקו הישיר מתל אביב לדנמרק, כיעד המושלם לנופש משפחות בקיץ הקרוב. האירוע התקיים במסעדת ה'תרנגול הכחול' של השף שאול בן אדרת.

באירוע נכחו– שגריר דנמרק בישראל יספר ואהר, אחישי גל, הבעלים של איסתא, אתי גווילי, המנכ"לית של איסתא, הדוגמנית ילידת דנמרק לי לוי ונוספים.

שגריר דנמרק בישראל יספר ואהר, פתח את האירוע וציין את הקשר החם בין ישראל לדנמרק. לדבריו: יש מטיילים רבים מדנמרק בישראל והוא היה רוצה לראות את הדרך ההפוכה. השגריר התלוצץ באומרו כי דנמרק מובילה את העולם בשלושת השנים האחרונות במדד האושר העולמי וגם העובדה שנורבגיה תפסה את המקום הראשון (דנמרק ירדה לשני במדד) לא מפריעה לשמחת החיים שלהם והם שמחים עבורם. כמו כן, אמר כי ישראל היא ללא ספק המדינה השמחה ביותר במזרח התיכון.

לדברי נועם רון, מנהל השיווק של איסתא: "השנה, ובעקבות ההצלחה הגדולה של כפרי הנופש,  איסתא משיקה קו חדש לדנמרק. בדקנו ומצאנו את דנמרק כמדינה מושלמת לטיולי משפחות.  יש בה שילוב מופלא של נופים מרהיבים, אטרקציות רבות, פארק הלגו לנד המפורסם ואנו נציע לתייר הישראלי אפשרויות לינה במגוון כפרי נופש ברחבי המדינה, בחלקם אפשר לבלות ימים שלמים של כיף בלי לצאת מהמתחם.

רון הוסיף כי כשהחלו באיסתא לבנות את היעד לקראת הקיץ הקרוב, הופתעו עד מאוד ממגוון האטרקציות והמוזיאונים המתאימים למשפחות וממש נאלצו להכריע אלו מהם יכנסו למסלולים המומלצים של החברה.

 

Exit mobile version