Site icon IAS

אופיר טורס מציעה 3 טיולים מאורגנים חדשים ומקוריים

לטייל בעולם. צילום Depositphotos

לטייל בעולם. צילום Depositphotos

חברת התיירות אופיר טורס יוצאת בימים אלה עם הצעות חדשות ומקוריות לטיולים מאורגנים.

ארמניה וגאורגיה

טיול מיוחד שיצא ב- 6 ביוני, שבמסגרתו ניתן יהיה לחוות במשך 10 ימים את חבל הקווקז.

במהלך בטיול יבקרו המטיילים בבירת ארמניה – ירוואן ובערים נוספות במדינה: גרני, ג'גהארד, צ'אקאדזור, אגם סבאן ופארק דיליג'אן. בגאורגיה יחוו המטיילים את דרום מזרח המדינה, יקבים, אירוח בבתים מקומיים, ביקור במערות ובכנסיות עתיקות, הקווקז הנמוך והגבוה, טביליסי על אתריה ועוד.  מחיר הטיול, כולל טיסות בחברת 'ארקיע' ואירוח בבתי מלון ברמת 4 כוכבים, על בסיס חצי פנסיון, הוא 1249 דולר לאדם בחדר זוגי.

דרום קוריאה

זו הפעם הראשונה שהחברה מציעה לקהל הרחב טיול לדרום קוריאה; טיול מקיף היוצא בחוה"מ סוכות, וכולל ביקורים בסיאול, בשמורת הר סוראק (נופי בראשית ושלכת "משגעת"), שווקי הדייגים, האזור המפורז והגבול (עדיין) עם צפון קוריאה, בחוף המזרחי ובבוסאן, ביקור של 3 ימים באי הגעשי המרהיב ג'ייג'ו ועוד.

הטיול יימשך 15 ימים, כאשר הטיסות הישירות לסיאול יהיו בחברת קוריאן אייר (כנ"ל גם 2 טיסות פנים) והלינה בבתי מלון ברמת 4 כוכבים מעולה על בסיס אירוח של חצי פנסיון.  מחיר הטיול 3999$  לאדם בחדר זוגי. יציאה ב- 27 בספטמבר וחזרה ב- 11 באוקטובר.

טיול שלכת בקוויבק ובניו אינגלנד

טיול ל- 15 ימים, החל מה-1 באוקטובר, יעבור במקומות כגון: קוויבק, מונטריאול, נהר הלורנס, ניו ברנסוויק, ניו אינגלנד; מבר הרבור לאורך החוף עד פורטלנד במיין, בוסטון במסצ'וסטס, שמורת ההרים הלבנים והאגמים בניו המפשייר, שמורת ההרים הירוקים ועטורי השלכת על כל גווניה ושייט על אגם צ'מפליין בוורמונט.

הטיסות הישירות למונטריאול יהיו בחברת אייר טרנסאט הקנדית (עם שירות מלא ומטען מאושר של 30 קג')  והאירוח בבתי מלון ברמה של 3-4 כוכבים טובה, על בסיס לינה וארוחת הבוקר.

מחיר הטיול הוא 3935$ לאדם, בחדר זוגי. הטיול יוצע בשפות עברית ורוסית.

לפרטים נוספים והזמנות:

משרד "אופיר טורס" באשקלון 03-5261710, בסניפי "אופיר טורס" ברחבי הארץ 8142*

Exit mobile version