Site icon IAS

שתי אוניות חדשות ל-Oceania Cruises

אושיאניה קרוזס - הפלגות יוקרה. צילום עוזי בכר

חברת הפלגות היוקרה אושיאניה קרוזס מקבוצת נורוויג’ן קרוז ליין אחזקות (NCLH) המובילה העולמית בתחומי קולינריה עילית בים ויעדים מיוחדים בהפלגות נופש, הודיעה על הזמנת שתי אניות חדשות מחברת Fincantieri S.p.A. האיטלקית. האניות החדשות צפויות להגיע כבר בשנת 2022 ו-2025.

פרנק דל ריו, נשיא ומנכ"ל נורוויג'יאן קרוז ליין אחזקות אמר: "אנו נרגשים להרחיב את צי האוניות של חברת Oceania Cruises ולהשיק את סדרת Allura החדשה, שתענה על הביקוש הגובר לחוויות בדגש קולינרי ולחופשות שייט ממוקדות יעדים סביב העולם. סדרת האוניות החדשה תמנף עוד יותר את חווית האירוח המעולה של חברת Oceania Cruises, ותחזק באופן משמעותי את הביקוש להפלגות יוקרה בקרב נוסעים חדשים וחוזרים כאחד, כתוצאה מכך יניבו תשואות נוספות לבעלי המניות."

בוב בינדר, נשיא ומנכ"ל חברת Oceania Cruises, אמר: "סדרת האניות החדשה מייצגת את הדור הבא של חוויית השייט עם חברת Oceania Cruises, זאת, תוך שמירה על כלל מרכיבי הנופש האהובים על האורחים שלנו – סגנון האירוח החמים והאינטימי, החדרים הסטנדרטיים המרווחים ביותר שאוניה יכולה להציע, הסוויטות המדהימות והמפנקות שלנו וכמובן, המטבח העשיר והאיכותי ביותר בים".

אניות הפאר בסדרת Allura, במשקל 67,000 טון ברוטו, יארחו כל אחת מהן כ-1200 נוסעים. האניות החדשות ימשיכו את מסורת האירוח הייחודית של חברת Oceania Cruises ואף יכללו מאפיינים מהעיצוב היוקרתי שהאוניות עטורות הפרסים "מרינה" ו"ריביירה" ידועות בהם במיוחד. יחד עם זאת, האוניות בסדרת Allura יציעו לאורחי החברה רמה חדשה וגבוהה אף יותר של נוחות, גמישות ומגוון רחב של שירותים פעילויות חדשות ומפנקות.

ג'וזפה בונו , מנכ"ל חברת Fincantieri, הוסיף: "הפרויקט החדש והמוצלח של חברת הקרוזיםOceania Cruises הוא הוכחה נוספת לחדשנות הייחודית שלנו וליכולתנו לספק את הצרכים של כל לקוח בהתאמה אישית, יכולת המבדילה אותנו מחברות אחרות בעולם. ההזמנה של חברת Oceania Cruises מדגישה לא רק את המובילות שלנו בתחום אוניות היוקרה, אך גם בתחום ההפלגות ככלל, עם צבר הזמנות ל-55 כלי שייט, שיבנו וימסרו למרבית החברות הפועלות כיום בשוק עד שנת 2027."

המחיר החוזי של כל אחת מהאוניות הוא כ-575 מיליון אירו. החברה קיבלה מימון אשראי ליצוא בתנאים נוחים של 80% ממחיר כל אונייה בכפוף לאישורים מצד הממשלה האיטלקית.

Exit mobile version