Site icon IAS

שייט יוקרתי ואופרה בורונה איטליה

חברת השייט Regent Seven Seas  מזמינה אתכם לחוויה יוצאת דופן של חופשת שייט ברמה גבוהה, אופרה בלתי נשכחת בורונה, שבאיטליה.
 
השייט מתוכנן לצאת באונייה  Regent Seven Seas Mariner , ב – 8 ביולי 2014 , למשך 12 לילות . השייט משלב הזדמנות בלעדית לצפות בהופעת אופרה בעלת מוניטין בינלאומי עם גדולי הזמרים בעולם באמפיתיאטרון הרומאי הגדול של ורונה הידוע במקום השלישי בגודלו בעולם ובזכות ההופעות הנחשבות אשר עולות בו מידי קיץ.
 
האונייה עברה לאחרונה  שיפוץ, שדרוג ועיצוב מחדש. השיפוץ נערך במרסיי שבצרפת במשך עשרה ימים.  "אנו שמחים מאוד לבשר על השדרוג של האונייה והסיפונים החיצוניים. בנוסף, הסוויטות יקבלו עיצוב חדש עם ריהוט מפואר, הטרקלינים יקבלו אווירה חדשנית ומאובזרת ועוד", אמר דובר החברה.
 
חברת השייט Regent Seven Seas , מיוצגת ע"י מחלקת ששת הכוכבים של Cruise No.1 מבית אופיר טורס וכוללת סוויטות מפוארת, שירות אישי, אוכל ברמה גבוהה, שלווה וחוויה- מגשימה לכם חלומות והופכת כל חופשה לחוויה שלא תשכחו זמן רב. מסלולי השייט המדהימים של ריג'נט מתפרסים על פני כל הגלובוס, דרום אמריקה, המזרח הרחוק, אירופה, אלסקה וסביב העולם וכוללים מבחר רחב של סיורי חוף.

Exit mobile version