Site icon IAS

רויאל קריביאן מציעה חופשות שייט להוואנה קובה

בקרוב, שכונותיה ההיסטוריות של הוואנה, קובה, מוזיקת סלסה סוערת, חיי לילה אגדתיים, דומינו ומוחיטו יהיו נגישים מאי פעם למפליגים עם Royal Caribbean®.ההפלגה ההיסטורית הראשונה של רויאל קריביאן, המיוצגת בלעדית בישראל על-ידי 'סנורמה', תהיה בת 5 לילות ותצא ב- 19 באפריל 2017 ממיאמי, פלורידה.

אורחי האנייה ייחשפו לכל המראות והקולות הנצחיים של קובה, ביניהם: מסלולים מרתקים החוקרים את הארכיטקטורה הקלאסית של הוואנה העתיקה, ריקודי סלסה במועדוני לילה, מוסיקת ג'אז לטיני וגם שיטוט בעיר ומפגש עם תושבי המקום והתרבות שהזמן לא נגע בהם.

עולם שלם של הפתעות מחכה למפליגים על האנייה, החל ממטעמים בהשראה קובנית, דרך חוויות מוזיקליות וכלה בפעילויות נוספות על הסיפון שנועדו להנעים את זמנם של המפליגים ברוח התרבות הקובנית. זאת בנוסף לאטרקציות האייקוניות של רויאל קריביאן: קיר טיפוס, בריכות מחודשות וסולריום למבוגרים בלבד, ספא מפואר ותוכנית הפעלה לילדים ובני נוער (גילאי 3-17), מסעדות בסגנונות שונים ומזנון אוכל חופשי, ועוד…

"שוק הפלגות הנופש ממשיך לצמוח בעקביות בארץ כמו גם בעולם". מסביר: אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' נציגת המכירות הבלעדית של תאגיד השייט רויאל קריביאן בישראל. אם בשנת 2009 חברות השייט אירחו כ-18 מיליון נוסעים הרי שבשנת 2016 צפויים ליהנות ממסלולי שייט כ-23 מיליון נוסעים, גידול שנתי של כ-7% בשנה. "גם בארץ אנחנו נמצאים בגידול מתמיד של מספר הנוסעים ובפופולאריות ובהכרת יתרונות חופשת שייט לעומת חופשות אחרות. הגיל הממוצע של נוסעי הקרוזים ירד באופן משמעותי בעקבות חופשות משפחתיות שהופכות לשכיחות במיוחד." עם פתיחת המסלול החדש לקובה אנו צופים גידול נוסף בנוסעים הישראליים וברמת הביקוש ליעד החדש.

לאחר הפלגת הבכורה של האנייה Empress of the Seas® להוואנה מנמל מיאמי, הפלגותיה הבאות אל היעד ייצאו מנמל טמפה, פלורידה בהפלגות בנות 5 ו-7 לילות.

 

 

Exit mobile version