Site icon IAS

קריסטל קרוזס זוכה בפרסים יוקרתיים

קוראי ה-Travel Weekly הידוע, בחרו בה כחברת הקרוזים הטובה ביותר בקטגוריית ה- Luxury  לשנת 2017, כאשר עורכי עמודי ביקורת הקרוזים (s'Cruise Critic Editor) בחרו בה בקטגוריית חופשות ה Luxury כטובה ביותר בתחום השירות והמתאימה ביותר לנופשים בגפם לשנת 2017, זאת השנה השלישית ברציפות. בנוסף, מבקרי הקרוזים קבעו כי Crystal River Cruises היא הזוכה בקטגוריית ספינות הנהר בתחום האוכל אותו היא מגישה לאורחיה.

" אנו גאים לייצג בישראל את חברת קריסטל קרוזס, שהינה חברת השייט המעוטרת ביותר בקטגוריית ה- Luxury Cruise. קוראי הקונדה נסט בחרו בה במשך 24 שנים כחברת הקרוזים הטובה בעולם. קוראי מגזין התיירות החשוב טרוול אנד לייז'ר בחרו בה במשך 20 שנים כחברת הקרוזים, הטובה בעולם " – אמר בועז וקסמן יו"ר ובעלים של חברת 'אופיר טורס'.

בים, בנהרות, על האדמה ובאוויר, חברת קריסטל הגדירה מחדש את הדרך בה העולם רואה טיולים וחופשות ברמת שפע ועושר (Luxury). "חוויית קריסטל" המפורסמת בכל העולם, מציעה מסעות ברחבי העולם עם קריסטל קרוזס, קריסטל ריבר קרוזס, קריסטל יאכט אקספדישיין קרוזס, קריסטל אייר קרוזס וקריסטל לאקשרי אייר – הממשיכות לפתות את הנוסעים הבררנים ביותר עם לוקסוס שאין דומה לו ושירות אישי ללא תחרות.

חברת קריסטל קרוזס, תרחיב בקרוב את הצי שלה עם השקתן של אניות הנהר החדשות 'קריסטל דביסי'  ו'קריסטל ראוול', היאכטה החדשה – 'קריסטל אנדוור' ועם אניות קרוז חדשות ברמות הגבוהות ביותר שתושקנה במהלך החמש שנים הקרובות.

Exit mobile version