Site icon IAS

סקר: חופשה זוגית מחזקת את היחסים

הסוכן יודע מתי אפשר להסתדר עם סיור ביעד בלא הזמנה מראש. צילום באדיבות Royal Caribbean

בסקר קצר שערכה חברת סנורמה שירותי תיירות, נציגת המכירות בישראל של תאגיד השיט "רויאל קריביאן" לקראת חג האהבה, עולה כי חופשה זוגית מחזקת את היחסים בין בני הזוג, מגבירה את הרומנטיקה ושביעות רצונם האחד מהשנייה.

על פי הסקר, 63% מהזוגות מעדיפים לצאת לטיול קצר מאשר לקבל  מתנות וסבורים כי חופשה זוגית תצית את הרומנטיקה יותר מאשר מתנות או תכשיטים. כשליש (36%), יעדיפו לקבל מתנות קטנות, ורק 15% חושבים שבילוי זוגי בבית הוא החשוב לשיפור הרומנטיקה.

עוד עולה מן הסקר כי זוגות הנוסעים יחד, סבלניים ומבינים יותר האחד את השנייה והתקשורת ביניהם הופכת טובה יותר במהלך חופשה. "טיול זוגי הופך את בני הזוג לחברים טובים. הם יחד לבד ללא הפרעות חיצוניות" סבורים העונים לסקר.

אז לאן מומלץ לצאת לחופשה זוגית?

29% מהנשאלים טענו שחופשות חוף הן הרומנטיות ביותר, במיוחד אם אתם אנשי-ים ולא מסגולים לוותר על החול הזהוב ואוושת גלים חרישית עושה לכם את זה. 22% מעדיפים חופשה בעיר גדולה ו-22% חושבים שטיול בכפר הוא הרומנטי ביותר.

אז מה הם יעדי התיירות הרומנטיים ביותר? לפי הסקר, את המקום הראשון קטפו האיים הקאריביים, כאשר 61% מהמשיבים טענו כי זהו היעד התיירותי הרומנטי ביותר. במקום השני נמצאת עיר האורות פריז עם 36%. למקום השלישי הגיעה תאילנד בדירוג היעד התיירותי הרומנטי.

אז יום אהבה שמח ורומנטי.

Exit mobile version