Site icon IAS

סלבריטי אדג' הגיעה לנמל הבית בפורט אוורגליידס

סלבריטי אדג': אניית הדגל של סלבריטי קרוזס. צילום: יח"צ

סלבריטי אדג': אניית הדגל של סלבריטי קרוזס. צילום: יח"צ

האנייה Celebrity Edge, ששינתה את פני ענף השייט, הגיעה רשמית לנמל הבית – טרמינל 25 (T25) בנמל פורט אברגליידס בפורט לודרדייל, פלורידה – לאחר ההפלגה הטרנס אטלנטית הראשונה של האנייה שארכה 15 ימים.

יו"ר ומנכ"ל תאגיד השייט רויאל קריביאן, ריצ'ארד דץ פיין, אמר: "ההגעה של ה-Celebrity Edge היום, הינה סיום פרק נוסף בצמיחה של סלבריטי קרוזס. זהו השיא, לאחר שנים ארוכות של חלומות, עיצוב ומחויבות להביא את האנייה המרהיבה הזאת לחיים. וכעת אנו בהחלט עומדים בפתחו של עידן חדש".

ביחד עם מר פיין, השתתפה באירוע גם נשיאת ומנכ"לית סלבריטי קרוזס, ליסה לוטוף-פרלו, שהוסיפה: "הגעתה של האנייה לטרמינל 25 לאחר ההפלגה הטרנסאטלנטית הראשונה שלה הינה אירוע היסטורי עבור סלבריטי קרוזס, המסכם ארבע שנים של עשייה. שיתופי הפעולה והמאמצים המשותפים בין הצוותים מכל רחבי העולם הביאו לרגע המדהים הזה. אני לא יכולה לחשוב על מקום טוב יותר להיות בו מאשר עם קפטן קוסטס והצוות של ה-Celebrity Edge ועם הידיעה שאנו מפליגים לעבר העתיד במלוא מובן המילה, עם האנייה המדהימה הזאת."

בזמן שהאנייה עשתה את דרכה לכיוון הנמל, למעלה מ-1400 אנשי צוות נרגשים נפנפו לשלום מהסיפון העליון לעבר האורחים שהתכנסו ובאו לקבל את פני האנייה והצוות לביתם החדש. לכבודם נערך אירוע במרכז הימי של אוניברסיטת נובה סאות'רן.

כניסת האנייה סלבריטי אדג' לחופי פלורידה. צילום יח"צ

אחרי הגעתה של האנייה לטרמינל 25, לוטוף-פרלו ופיין קיימו את טקס הפתיחה הרשמי בטרמינל המהפכני בנוכחות בכירים מחברת השייט ונציגים נכבדים מהמחוז ומהעירייה. טקס גזירת הסרט סימל את ההשקה הרשמית של הטרמינל הראשון שתוכנן במיוחד עבור סלבריטי קרוזס, הבית של היוקרה המודרנית.

בשיתוף פעולה עם רשויות נמל פורט אברגליידס, ברמלו אג'אמיל ושות' (Bermello Ajamil & Partners) וחברת הבינוי מוס (Moss Construction), טרמינל 25 הוא בעל עיצוב מרהיב ומזמין ועושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית כמו הליך בידוק מזורז וקירות עם מיצגי תאורה אינטראקטיביים. כמו כן, הטרמינל יציע לאורחים הסוויטות חוויה הדומה לחוויית The Retreat, שהוצגה לראשונה על ה-Celebrity EdgeSM, ותכלול טרקלין ייחודי, מעלית פרטית ואף מרפסת פרטית על גג הטרמינל.

האנייה תפליג בעונת הבכורה לסירוגין במסלולים בני 7 לילות במערב האיים הקאריביים ובמזרח האיים הקאריביים. הפלגת הבכורה במסלול מערב האיים הקאריביים תהיה בתאריך 9.12.2018 ואילו הפלגת הבכורה למזרח האיים הקאריביים תהיה שבוע לאחר מכן ב-16.12.2018. לאחר מכן, באביב 2019 האנייה תעשה את דרכה חזרה ליבשת אירופה ותפליג בים התיכון במגוון מסלולים בני 7-11 לילות ותבקר בערים אייקוניות כמו רומא וברצלונה.

ב-2020 תצטרף אל ה-Celebrity Edge אחותה, ה-Celebrity Apex כשבהמשך יושקו עוד שתי אניות נוספות בסדרה, בשנים 2021 ו-2022.

Exit mobile version