Site icon IAS

מגזין נסיעות ופנאי קבע: "קריסטל הטובה מכולן"

בתאריך 7 ביולי, 2014, זכתה חברת קריסטל קרוזס בתואר הנכסף "האוניה הגדולה הטובה ביותר לשנת 2014, על ידי סקר שנתי שנערך ע"י המגזין היוקרתי Travel & Leisure.

 

חברת קריסטל היא חברת הנופשים היחידה מתוך קטגוריות שייט, מלונות וריזורטים, שזוכה זו השנה ה- 19 ברציפות בתואר.

 

אלפי קוראים הכתירו את החברה בעקבות השירות המצוין, המסלולים הטובים, איכות הבידור, הסוויטות המפוארות והחוויה הקולינרית.

 

אדי רודריגז, נשיא וסמנכ"ל התפעול של קריסטל "זה כבוד גדול עבורנו לזכות בפרס היוקרתי ועדות לצוות שלנו על הסיפון ובחוף ששואפים באופן עקבי לספק לאורחים חופשת שייט יוצאת דופן". רודריגז הוסיף כי "התשוקה המתמשכת לשירות קשוב ואיכותי לאורחינו, הוא הדגל של קריסטל. כמו כן, שילוב האטרקציות הקולינריות החדשניות ואיכות הבידור המעשירה והמשתפרת תמידית".

 

בשנים האחרונות קריסטל השקיעה למעלה מ- 100 מיליון דולר במגוון שיפורי הפאר באוניות. בין היתר השיפורים כוללים מסעדות ותפריטים חדשים, אולמות חדשים, מתחם ספא מפואר, בר יין איכותי ועוד.

 

חופשות שייט בכל העולם תופסות תאוצה בשנים האחרונות כמו גם בארץ. מידי שנה יורד הגיל הממוצע של המפליגים וניתן לראות כיום מפליגים גם בגילאי 20 עד 30 . בהפלגות רבות ניתן לראות אירועים משפחתיים של 3 דורות. האוניות מציעות פעילויות המתאימות למגוון רחב של תחומי עניין.

 

צופר עוז מנהל מחלקת השייט באופיר טורס, : "אנו מברכים את קריסטל על כך שבאופן חסר תקדים זו השנה ה- 19 ברציפות, בה מעניק לה המגזין Travel + Leisure את הציון הגבוה ביותר כחברת השייט הטובה בעולם בקטגורית אניות גדולות לשנת 2014. ראוי לציין כי נופשים שחוזרים מחופשת שייט עם קריסטל מפארים את חוויית השייט היוצאת דופן שהחברה מעניקה."

 

https://www.youtube.com/watch?v=rw2E6R5pDYM

Exit mobile version