Site icon IAS

טקס השקת האנייה Celebrity Edge

טקס השקת האנייה סלבריטי אדג': צילום יח"צ

טקס השקת האנייה סלבריטי אדג': צילום יח"צ

אחרי יותר מארבע שנים של עבודה קשה ומאומצת של אלפי מהנדסים, ארכיטקטים, אומנים, מעצבים וצוותיהם, סלבריטי קרוזס הפליגה לעבר עידן חדש בשבוע שעבר. Celebrity EdgeSM הצטרפה לצי אחרי טקס מרגש בו הסנדקית של האנייה, זוכת פרס הנובל, מלאלה יוספזי בירכה את האנייה יחד עם כל הנוכחים: “ברך את האנייה ואת כל אלו המפליגים עליה.”

בטקס הענקת השם נכחו יותר מ-3000 אורחים, עובדים, אנשי צוות וסטודנטים וציינו יחדים את ההקשה של האנייה הראשונה של סלבריטי קרוזס בשש השנים האחרונות והאנייה הראשונה בסדרה חדשה שנבנתה בעשור האחרון.

אורי שנבל, מנכ”ל חברת סנורמה נציגת חברת השייט סלבריטי קרוזס בישראל מברך את החברה על תמיכתה בקרן MALALA, של הנערה זוכת פרס נובל לשלום הצעירה בעולם, מלאלה יוספזאי. מטרת הקרן למחויבות משותפת למען גיוון ושוויון בין המינים,  היא להבטיח 12 שנים של חינוך בטוח, איכותי וללא עלות לילדות בכל רחבי העולם.

יוספזי, כיום סטודנטית באוניברסיטת אוקספורד, הינה המייסדת השותפה בעלת ההשראה מאחורי קרן מלאלה, הפועלת בכדי להעניק לכל ילדה בעולם את האפשרות ללמוד ולהנהיג, זאת באמצעות השקעה בפעילי חינוך מקומיים, הטלת האחריות על מנהיגים עולמיים וע”י הגברת הקול של הילדות ברחבי העולם.

יוספזי דנה בנקודות האלו בראיון אחת-על-אחת עם נשיאה ומנכ”לית סלבריטי קרוזס, ליסה לוטוף-פרלו, שנערך מול צוות האנייה והאורחים. מחינוך ילדות ועד הכוח שבשונות, ניכר היה לשתיהן יש תשוקה רבה ומחויבות לנושאים החשובים האלו.

“אנו מתכבדים בכך שמלאלה הסכימה להיות הסנדקית של האנייה, תפקיד המשקף מאות רבות של מסורות שייט,” אמר ריצ’ארד ד. פיין, יו”ר ומנכ”ל תאגיד השייט רויאל קריביאן, חברת האם של סלבריטי קרוזס. “אנחנו בעיקר גאים בכך, שמלאלה, שהיא דוגמא לדבקות עיקשת במטרה, מעניקה השראה לצוות שלנו, שעבדו כל-כך קשה תוך כדי הקרבה עצמית, על מנת להעניק חיים טובים יותר לעצמם ולבני משפחותיהם.”

לוטוף-פרלו הוסיפה: “אני כל-כך גאה שמלאלה יוספזי היא הסנדקית של ה-Celebrity EdgeSM. מלאלה מגשימה למעשה את המחויבות שלנו לפתוח את העולם דרך חינוך ושוויון מגדרי. לראות אותה על סיפון האנייה שלנו מעביר מסר חזק לצוות שלנו שמגיע מכ-70 ארצות שונות ולאורחים שלנו, אותם אנו משיטים בכל רחבי העולם.” היא המשיכה, “הטקס היום נוסף על היותו מרגש סימל את מה שסלבריטי קרוזס מאמינה בו. אני אסירת תודה למלאלה, למשפחתה ולקרן מלאלה על ההשתתפות באירוע היום ואנו מצפים לקראת המשך העבודה המשותפת שלנו מסביב לעולם.”

סלבריטי קרוזס גאה לחבור אל קרן מלאלה ולתמוך במשימה שלה להעניק ל-130 מיליון ילדות שנפלטו ממערכת החינוך את ההזדמנות ל-12 שנים של חינוך חופשי, בטוח ואיכותי, שמגיע לכל אחת מהן.

“אני נאבקת בכדי להבטיח, שמיליוני ילדות, שנמצאות במצב של עוני, או במלחמה שלא הן יצרו, יוכלו ללמוד מה שהן צריכות בכדי להבטיח עתיד לעצמן. אבל, כדי להמשיך ולהבטיח את החינוך של הילדות, אנו צריכים את התמיכה של מנהיגים מכל סקטור. אני אסירת תודה לסלבריטי קרוזס על תמיכתם הנדיבה וההשקה בפוטנציאל של ילדות בכל מקום,” אמרה מלאלה יוספזי, מייסדת שותפה בקרן מלאלה.

בטקס הענקת השם, שהונחה ע”י המעצב הנודע נייט ברקוס, היתה התרגשות כוללת, כשהזמרת אנדרה דיי עלתה לבמה וביצעה את השיר שלה “Rise Up”, שהיה מועמד לפרס גראמי וכן את “Stand up for Something”, שיר נוסף שלה, שהיה מועמד לפרס אוסקר. שני השירים נבחרו בשל המסר החזק שלהם בנוגע לעוצמה שיש בחינוך הילדות והתפקיד של זה בעיצוב העתיד.

חברת השייט בחרה לוותר על בקבוק השמפניה המסורתי בהשקה ובמקומו ניפצה על ירכתי האנייה המעוגלים -בקבוק של 18 ליטר מים מינרליים של החברה הצרפתית Badoit, שיוצר במיוחד עבור האירוע. וזה למעשה הניע את עונת הפלגות הבכורה של האנייה, שכולם ציפו לה במשך זמן רב, והצגה של סדרת אניות חדשה מזה עשור לחברת הפרימיום עם חידושים פורצי דרך, עיצוב חדשני וחוויות ייחודיות.

Celebrity Edge תחל את עונת הבכורה שלה בהפלגות מנמל פורט לודרדייל, פלורידה החל מה-9.12.2018 במסלולים בני 7 לילות במערב האיים הקאריביים ובמזרח האיים הקאריביים, לסירוגין. לאחר מכן, בקיץ 2019,  היא תעבור לנופי הים התיכון המרהיבים ותציע מגוון מסלולים שונים בני 7-11 לילות עם ערים אייקוניות כמו ברצלונה ורומא.

Exit mobile version