Site icon IAS

חברת הלייפסטייל של גווינת' פאלטרו בשת"פ עם סלבריטי קרוזס

goop בים עם סלבריטי קרוזס. צילום מתוך אתר האינטרנט

Goopחברת הלייפסטייל שהוקמה ומונהגת ע"י גווינת' פאלטרו – הודיעה היום על שיתוף פעולה עם סלבריטי קרוזס ליצירת חוויית ה-goop הראשונה בים. היא תצא לפועל על סיפון האונייה Celebrity Apex, שעתידה להיות מושקת בקרוב, בהפלגה בין ה-26.8.2020 ל-6.9.2020.

פאלטרו וסמנכ"לית התוכן של goop, אליס לוהנן, ישתתפו בהפלגת ה-wellness בת 11 הלילות בים התיכון, ובאירוע מיוחד על האונייה ב-30.8.2020. בהפלגה תינתן לאורחים אפשרות לפגוש את פאלטרו, לוהנן וצוות המרפאים של החברה ולהצטרף לשיחה אינטימית בין פאלטרו ולוהנן, לקחת חלק בקבוצות עבודה קטנות המונחות ע"י שלושה מומחים (מומחה גוף, מומחה נפש ומוחה נשמה) ולהשתתף בפאנל הסיכום. לכל אורך ההפלגה יהיו הפתעות ויינתנו הטבות שונות גם מ-goop וגם מסלבריטי קרוזס.

פאלטרו העידה כי "היתה לנו הצלחה כבירה בסמינר In goop Health, שהפך את התוכן שלנו לחווייה מוחשית ואמיתית. שיתוף הפעולה הזה עם סלבריטי קרוזס מאפשר לנו להביא את goop לקהל חדש ולפגוש בקוראים שלנו באשר הם. הסקרנות משולבת בתוך ה-DNA של המותג וזהו גם מרכיב חשוב בנסיעות. עם חוויית goop at Sea, אנו נגרה את הרוח ההרפתקנית ע"י סדרה של חוויות ייחודיות בהדרכת מומחי ה-wellness והמרפאים שלנו", סיכמה.

גווינת' פאלטרו, שהקימה ומנהיגה את חברת הלייפסטייל. צילום SHUTTERSTOCK

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה שירותי תיירות נציגתcelebrity cruises בישראל  ציין כי : "אנו שמחים להביא לקהל הישראלי רעיון חדש לגמרי וייחודי לחברת הפלגות. החברה מבדלת את עצמה בכך שהיא מתחייבת לחוויה יוקרתית ושירות מעולה בכל אניות הצי שלה לצד חוויות ייחודיות."

ואילו לדברי פיטר גיורגי, סמנכ"ל ומנהל השיווק של סלבריטי קרוזס, "הפלגה על ה-Celebrity Apex היא חוויית השייט האולטימטיבית. כל חלק בעיצוב זוכה הפרסים של סדרת האוניות Edge והאפשרויות הרבות המוצעות על האונייה מתוכננות בכדי להביא את החוץ אל תוך האונייה, מה שהופך אותה ליעד Wellness בפני עצמו. Celebrity Apex היא פסגת השייט המודרני והיא הרקע המושלם לשיתוף הפעולה שלנו עם goop ליצירת חוויית ה-goop at Sea הראשונה מסוגה."

לאורך העשור האחרון, ובמיוחד בשנים האחרונות, goop התפרסמה הודות לתרמה לשיח סביב בריאות ו-Wellness וכן בזכות הגישה הייחודית שלה לנושא השיפור העצמי. החברה עובדת עם מגוון רופאים מובילים בתחומם, מטפלים ומובילי דעה.

מכירת הכרטיסים לאירועי goop at Sea נפתחה והיא זמינה עבור המזמינים את אחת הסוויטות בהפלגה של

ה-Celebrity Apex בים התיכון מברצלונה, ספרד בתאריך 26.8.2020. מספר המקומות מוגבל. מחיר ההפלגה – החל מ-2,339 לאדם בחדר זוגי למידע נוסף .

Exit mobile version