Site icon IAS

חברות הקרוזים חוזרות לצרף את ישראל למסלולי החורף שלהן

האוניה אופרה של MSC. חוזרת לעגון בחופי ישראל. צילום יח"צ

חברת MSC קרוז הודיעה היום כי בחרה בישראל להיות חלק קבוע מיעדי מסלולי החורף שלה שיתחילו בנובמבר 2019 בשלוש אניות קרוז של החברה: ליריקה, אופרה ומגניפיקה.

לפי נתוני נמל חיפה, בשנת 2019 צפויה עלייה של 93% בשיעור התיירים שאמורים להגיע לנמל חיפה ביחס לשנת 2018.

קבינה באוניה אופרה של MSC. צילום יח"צ

MSC  תהיה אחד מ-24 מותגים שונים של חברות ספנות שיפקדו את נמלי ישראל, לעומת 15 מותגים בשנת 2018. הבולטים שיצטרפו/יחזרו השנה לנמל חיפה הם רויאל קריביאן, MSC,  נורוויג’יאן קרוז ליינס, קוסטה, קונרד, P&O ופולמנטור. רוב האוניות בשנת 2019 ישהו יומיים בנמל חיפה.

כזכור, בשבוע שעבר שהתה כאן האינסיניה של אושיאניה קרוזס במסגרת מסע מסביב לעולם.

בנמל חפה אומרים שהיות ותחום הקרוזים בעולם מתוכנן שנתיים קדימה, כבר כעת יש צבר הזמנות גבוה במיוחד גם לשנת 2020, שבה יירשם גידול נוסף של למעלה מ-50% ביחס לשנה הקרובה.

מסלולי חורף מגוונים

מנכ"לית MSC בישראל טלי נוי. צילום עירית רוזנבלום

לדברי, טלי נוי, מנכ"ליתMSC cruises , בישראל: "הבחירה בשילוב ישראל במסלול החורף של שלוש מאניות הקרוז של MSC  מעידה על מיצובה כאחת מהמדינות בעלות פוטנציאל משיכה תיירותי גבוה. גורמי תיירות מובילים בעולם המליצו על הבחירה בישראל על פני מדינות אחרות, כיעד אטרקטיבי המשלב היסטוריה מרתקת, קולינריה ים תיכונית, ארכיטקטורה ייחודית ומקומות בעלי חשיבות עבור שלוש הדתות" לדבריה, תיירים מכל העולם נמשכים אל היופי והייחוד של ישראל. "להערכתנו, ההחלטה תביא לגידול משמעותי בהיקף התיירים שיבקרו כאן בחורף הבא, כאשר כ-30,000 תיירים יירדו מהאוניה לבקר בערי הארץ".

מסלולי החורף של MSC בים התיכון הם מהמגוונים ביותר בשוק והחברה נחשבת לחברת הקרוזים הגדולה באירופה. MSC תחל את מסלולי החורף בנובמבר 2019 ועד לסוף מרץ 2020 ויכללו מסלולים של 12 ימים באוניות ליריקה ואופרה.

אוניית ליריקה, שתחל את השיוט בונציה, תעבור בבארי, הרקליון, ישראל חיפה, לימסול, רודוס, דוברובניק ותסיים בונציה (עם שהיית לילה בישראל). האונייה אופרה תצא  מגנואה באיטליה ותכלול את איי יוון וישראל. זאת ועוד, החברה החליטה כי בערב השנה החדשה תכלול החברה מסלול ארוך בן 13 ימים הכולל שהייה של יומיים בישראל. כבר בחורף 2020-21 תגענה 2 אוניות הפאר – המגניפיקה והליריקה – להפלגות חורף נוספות.

MSC קרוז היא חברת השייט הפרטית הגדולה בעולם, קווי השייט שלה עוברים באירופה, בדרום אמריקה, דרום אפריקה והמפרץ. משרדיה הראשיים ממוקמים בז'נבה, שוויץ. צי האניות של החברה כולל כיום 17 אניות קרוז אולטרה מודרניות, חדשניות ומעוצבות באלגנטיות, המציעות חווית נופש ייחודית. על פי תוכנית ההשקעות של החברה, בהיקף של 13.6 מיליארד אירו, צפוי הצי של MSC להגיע ל-29 אניות עד שנת 2027.

סיור ב-MSC אופרה

Exit mobile version