Site icon IAS

ה"קראון איריס": הפינוק המשייט של חב' מנו ספנות, לקראת עונת 2023

על סיפון אוניית הקרוזים "קראון איריס" של חב' מנו ספנות. צילום שוש להב

מובן שלהתארח על אוניית קרוזים, זה לא כמו לחוות את הקרוז עצמו, אך ביקור של מספר שעות, על ה"קראון איריס" של מנו ספנות, שבבוקר האירוח עגנה בנמל חיפה, ובאותו אחר צהרים כבר יצאה לקרוז של סופ"ש, בהחלט נתן מושגים לגבי חווית השייט, ויותר מכך – חשק להשאר על האונייה ולצאת איתה לקרוז…

יש ביטוי ש"הגודל כן קובע". ובכן, לפעמים דווקא אונייה בגודל ממוצע, מצליחה להציע את תענוגותיה, כך שקל ונוח יותר "למצוא את הידיים והרגליים", וזה בהחלט פלוס גדול. וכך בדיוק קורה באונייה "קראון איריס", שאם משווים לאוניות הקרוז הענקיות, היא קטנה, אך איכויותיה בולטות יותר. ועוד דבר, מבחינתי, יש גם את גאוות היחידה, ואם תרצו, הפטריוטיות הישראלית: מנו ספנות מציעה קרוזים "כחול-לבן", יודעת להתאים עצמה לדרישות הקהל הישראלי ולצרכיו, כולל כשרות האוכל, מתקנים למשפחות ולילדים, ואווירה ישראלית לצד בינלאומית. כך גם היציאה לקרוז מנמל חיפה והשיבה אליו, שהן  עוד פלוס ענק של נגישות ונוחות.

סוויטה מפנקת עם מרפסת ב"קראון איריס". צילום שוש להב

ה"קראון איריס", פינוק משייט מבית מנו ספנות

ב"קראון איריס" 11 קומות והיא יכולה להכיל כ-2,000 נוסעים, בחדרים מסוגים שונים, כולל חדרים עם מרפסות וסוויטות. 650 אנשי צוות משרתים את הנוסעים ב- 3 מסעדות, המגישות 3 ארוחות ביום, מופעים בינלאומיים מגוונים, 2 בריכות שחייה, ג'קוזי, מגלשת מים, מגרש כדורסל, חנויות דיוטי פרי, קזינו, ברים ובית כנסת. האוכל כשר בהשגחת הרב דיין מג'נבה.

חברת "מנו ספנות", שמסיימת בסוף נובמבר את עונת הקרוזים שלה לשנת 2022, כבר העלתה באתר החברה את לוח ההפלגות לעונת 2023, שתיפתח בחודש מרץ ותסתיים בסוף נובמבר הבא. בעונה זו האוניה "קראון איריס" תצא ל-61 הפלגות ל- 7 ארצות ותעגון ב-20 יעדים שונים, ביניהם גם מרמריס ונמלים נוספים בטורקיה, שבעבר היו יעדים מועדפים על הישראלים בהפלגות של "מנו ספנות".

משה מנו, נשיא קבוצת מנו ספנות: "בעונה שחלפה ראינו שעם ישראל, שהתגעגע להפלגות הקרוז והנופש באוניות, חזר ובגדול. המותג הישראלי 'מנו ספנות', הוכיח כי הוא כוח משיכה חזק לנוסעים החוזרים, השומרים לנו אמונים, וגם למפליגים שגילו את האוניות לראשונה".

מורן מנו, סגן נשיא ומנהל עסקי בענף הקרוזים, וסרגיי ז'יגלין, רב החובל של "קראון איריס". צילום שוש להב

תוכנית הקרוזים ל- 2023

בתוכנית 2023 הפלגות של 3, 4, 5 לילות, הפלגות של 7 לילות ושתי הפלגות מיוחדות של 11 לילות לאתרי תיירות מובילים בים התיכון: סנטוריני, מטאורה, מיקונוס, כרתים, קורפו, רודוס, קונסטנצה שברומניה, דובורבניק וספליט שבקרואטיה, ורנה ובורגס בבולגריה, סלוניקי ופיראוס, לימסול ולרנקה בקפריסין מרמריס בטורקיה, ועוד.

מורן מנו, סגן נשיא ומנהל עסקי בענף הקרוזים של מנו ספנות, מתיחס לתחרות בעולם הקרוזים בכלל, ובוודאי מאז נכנסות ויוצאות חברות קרוזים גדולות מנמל חיפה. הוא בהחלט גאה בכך, שבתוך נתח של כ- 2 אחוזים של הישראלים היוצאים לחו"ל שבחרו בקרוזים, יש רבים שבוחרים במנו, ולא בכדי.     "החברה שלנו, מתמודת מול הענקים שווה בשווה ואף נותנת פייט ראוי, בזכות הייחודיות שלנו והיתרונות שאנו מציעים בעיקר לקהל הישראלי. מקום מושב חב' מנו ספנות הוא בחיפה, ישראל, זרועותיה פרוסות בעולם והיא אינה מסתירה את זהותה, להיפך, גאה בכך ועושה חיל בכל מקום, כולל בענף הפלגות הקרוז".

מופעי בידור בינלאומיים ב"קראון איריס". צילום שוש להב

ההזמנות המוקדמות לעונת 2023 במחירי טרום עונה

באתר חב' מנו ספנות ניתן להזמין כבר עכשיו הפלגות במחירי טרום עונה. 3 לילות החל מ-299 אירו לאדם וביולי אוגוסט החל מ-349 אירו. 4 לילות מ-399 אירו ובחופשת הקיץ מ-459 אירו לאדם. הפלגת 7 לילות מ-749 אירו בלבד ו-11 לילות מ-1,049 אירו.

מנהל השיווק, גיל חשמונאי, מציין שמחירי 2023 דומים למחירים בעונה החולפת, ובשל ירידת שער האירו, בשקלים המחירים זולים מבעבר. לדבריו: "לאור הביקוש השנה, כשבהפלגות רבות אזלו המקומות זמן רב לפני ההפלגה, מי שרוצה להבטיח את מקומו ב- 2023, טוב יעשה אם יזדרז להזמין ויבטיח את מקומו בהפלגה שבחר ובמחיר זול יותר. ככל שמתקרב מועד ההפלגה, המחירים עולים ומגוון החדרים מצומצם יותר".

ניתן להזמין הפלגות במחירי הנחה באתר מנו ספנות    או בטלפון 04-300-4189

מקנחים במתוק טעים באחת ממסעדות "קראון איריס". צילום שוש להב
Exit mobile version