Site icon IAS

החידושים בתחום הקרוזים המוצגים בתערוכת התיירות IMTM 2016

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית 2016 IMTM נפתחה הים (ג') בפעם ה-22 במרכז הירידים, תל אביב.  בתערוכה נערכה מחווה ל-150 מובילי התיירות הנכנסת לישראל ששמו את ישראל על מפת התיירות הבינלאומית, אשר הוזמנו על ידי משרד התיירות בשיתוף עם לשכת מארגני תיירות נכנסת לאירוע הוקרה מיוחד על תרומתם לתיירות בישראל.

בתערוכה השנה משתתפים משלחות מ-48 מדינות, מספר שיא של נציגויות זרות בשנים האחרונות וביניהן הגיעו לראשונה משלחות מארה"ב, פרו, טאיוואן, מוסקבה וכן חברת התעופה Air Sinai ממצרים. בנוסף משתתפים נציגויות מהמדינות הבאות: איטליה, גרמניה, בולגריה, ספרד, פינלנד, שוודיה, פורטוגל, הודו, צרפת, אקוודור, יפן, נפאל, וייטנאם, יוון, סרביה, בלרוס, גיאורגיה, הונגריה, פולין, דרום אפריקה, טנזניה, מרוקו, אתיופיה, פנמה, פרו ועוד.

בין המדינות המשתתפות יהיו גם מדינות חדשות יחסית כיעדי נופש לישראלים. טרנד חופשות הסקי  בחורף החל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות ומדינות כמו גיאורגיה למשל, שבעבר לא נחשבה כיעד קלאסי לישראלים, משמשת כיעד אטרקטיבי לחופשה המשלבת סקי ונופש. "היום ניתן להשיג חבילות סקי המותאמות לגולשים בכל הרמות ובכל הסגנונות או  הרכבת חופשה אינדיווידואלית הניתנת לשילוב עם טיול במדינה או נופש בעיר הבירה TBILISI" מסביר אייל זיו סמנכ"ל חברת קל נופש. "ביום תוכלו ליהנות מסקי וסנובורד בכל הרמות, בלב נופים עוצרי נשימה, ובערב להתחמם בחיקה של תרבות האירוח הגיאורגית והאוכל המקומי העשיר, וכל זאת – במחירים שווים לכל נפש"

אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "אנחנו גאים להמשיך ולקיים את התערוכה זו השנה ה-22. למרות המצב, התערוכה מושכת מדי שנה מאות מציגים ואלפי משתתפים ומקבלי החלטות בענף התיירות מהארץ ומהעולם. בשנים האחרונות ניתן בתערוכה מקום הולך וגדל לחידושים טכנולוגיים בענף התיירות שמעצבים מחדש את פני התחום, ואנחנו גאים להיות פלטפורמה לפיתוחים חדשים שיחזקו את ענף התיירות היוצאת והנכנסת."

בין כל החידושים שמוצגים בתערוכה, בולט עולם "הקרוזים" שממציא את עצמו כל פעם מחדש. חברת סנורמה שירותי תיירות, נציגת מכירות בלעדית בישראל של תאגיד השייט היוקרתי רויאל קריביאן, מציגה במסגרת תערוכת IMTM את מיטב החידושים האחרונים בעולם השייט ותשיק לראשונה את האנייה Harmony of the Sea, לקראת עונת ההפלגות של שנת 2016.

אורי שנבל, מנכ"ל ובעלים של חברת סנורמה שירותי תיירות מסביר את נוכחות הישראלים בשוק חופשות השייט: אנו רואים מגמת עלייה של כ-20% במספר הישראלים שיוצאים ל"קרוזים". הקהל הישראלי למד להכיר את חברות השייט של תאגיד רויאל קריביאן ואת ההבדלים בינן לבין החברות האחרות,  כך מדי שנה מפליגים כ-50,000 נוסעים, ומספר המשפחות ממשיך לצמוח".

אניית הנופש החדשנית והגדולה בעולם אשר תושק בתערוכה כוללת מתקנים ושירותים שטרם נראו בהפלגות נופש!

בין החידושים הגדולים:

האנייה מתוכננת על פי קונספט עיצוב מהפכני שמחלק את האנייה ל-7 שכונות, שכל אחת מהן מייצגת נושא. לדוגמא: אזור Central Park על שם הפארק המפורסם בעיר מנהטן, עם שמיים פתוחים, צמחייה, גנים המשרים אווירה טרופית קסומה, טיילת, מסעדות, בתי קפה, בארים וחנויות. אזור Boardwalk הפתוח גם הוא מתחת לשמיים, הוא מרכז בילוי הכולל קרוסלה "כמו פעם" לילדים, קירות טיפוס ומתקני שעשועים נוספים, וגולת הכותרת –  תיאטרון ענק מתחת לכיפת השמיים בו מתקיימים מופעי אקרובטיקת מים. 

עולם שלם של אדרנלין – עם יותר מגלשות מאשר בכל אנייה אחרת. החידוש העיקרי שאורחי האנייה יחשפו אליו היא ללא ספק מגלשת ה-Ultimate Abyss, מגלשה "יבשה" (ללא מים) המתנשאת לגובה של 10 סיפונים ופועלת על חוקי כוח הכבידה להחלקה מהירה ונחיתה רכה. לצד ה-Ultimate Abyss מתווספות 3 מגלשות מים המתפתלות לגובה של 5 סיפונים, ופארק מים עם מפרץ התזת מים, ועוד אינספור הרפתקאות וחוויות לכל המשפחה שלא ישאירו אתכם יבשים.

מסלול חדש להפלגות שבועיות בנות 7 לילות בים התיכון שיעבור בין היעדים ברצלונה, פלמה דה מיורקה, פרובאנס, איטליה ועוד.

IMTM הוא האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל נערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות.

  

Exit mobile version