Site icon IAS

דור המילניום אוהב קרוזים

דור המילניום "נדלק" על חופשות שייט והסטטיסטיקות מצביעות גם יותר מאשר דור הבייבי בומרס. שנים שבענף השייט מדברים על לשנות סטיגמות נדושות כמו: "חופשות שייט מתאימות רק למבוגרים ואמידים", " מרגישים מחנק וצפיפות", "תנודות" ועוד… המאמץ נשא פרי על פי סקר שפרסם ארגון סוכני הנסיעות האמריקני  (ASTA) שהתמקד בהרגלי הצריכה של לקוחותיהם.

כאמור, מהסקר עולה שהמגמות הישנות השתנו ודור המילניום נהנה מחופשות שייט אף יותר מדור הוריו. הצעירים הללו מוציאים לעיתים קרובות יותר על חופשות, מאשר הדור הקודם. 1522 אזרחי ארה"ב השתתפו בסקר, בגילאים 25-70, על הרגלי הנסיעה והעדפותיהם בחופשות.

עוד עולה מהסקר כי האמריקני הממוצע לקח 1.94 חופשות בשנת 2016, מזה דור המילניום לקח 2.38 חופשות בהשוואה ל-1.65 בדור הבייבי בומרס ואילו שליש לא יצא בכלל לחופשה. הצעירים גם היו מוכנים לשלם יותר עבור לינה וסיורים , אבל לא על טיסה ומן הסתם מעדיפים את טיסות הלואו קוסט הזולות אם כי לא תמיד נוחות. שליש מדור המילניום בילה בקרוז בחמשת השנים האחרונות  ולמעלה מ-40% מכלל האוכלוסייה האמריקנית בגילאים 25 ל-70 נהנו מחופשת שייט.

Exit mobile version