Site icon IAS

"בית הספר לשמחה"

חברת גולדן טורס, סוכנות השייט הגדולה בישראל, השתתפה השבוע (יום ב') בערב הגאלה של עמותת 'גדולים מהחיים' הפועלת לטובת ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. שיתוף הפעולה בין גולדן טורס לעמותה החל כבר לפני מס' חודשים בתרומת 5 חבילות שייט של MSC ל- 5 משפחות הנתמכים ע" העמותה (קישור לכתבה הקודמת)

במסגרת הערב אשר קיבל את השם: "בית הספר לשמחה" השתתפו רוני דלומי, קרן פלס, צביקה הדר, ניקי גולדשטיין, דביר בנדק ויהורם גאון. את הערב הנחו יעל בר זוהר וגיא זוהרץ. הערב התקיים באולם איווניו שבקריית שדה התעופה והשתתפו בו למעלה מ 1200 אורחים רובם ככולם תורמים חברים וידידי העמותה.

"מקצוע התיירות בכלל ועולם הקרוזים בפרט, נתפס בעיני כעבודה בהגשמת חלומות בכל העולם, ראוי שנזכור כי קיימים אנשים שבשל מצבם הרפואי לא יכולים להגשים חלומות אלו ואנו רואים שליחות חברתית לבוא ולסייע במהלך כל השנה לילדים אלו ובני משפחותיהם", מסר מני רפפורט סמנכ"ל גולדן טורס.

במהלך הערב התקיימה מכירה פומבית של מוצרים שונים שנתרמו לטובת האירוע ובהם גם חבילת השייט של גולדן טורס  להפלגת הבכורה מברצלונה בחג שבועות, של אניית הפאר החדשה מבית רויאל קריביאן כולל טיסות אל על.

גולדן טורס תציג ביריד התיירות הקרוב שייערך בחודש פברואר את מוצרי החברה כמו גם את אניות היוקרה הגיאוגרפיות של חברת השייט PONANT אשר לה גולדן טורס הינה הנציגה והמשווקת בארץ

במהלך היריד בכוונת גולדן טורס לארח את ילדי העמותה ביריד.

Exit mobile version