Site icon IAS

בוני טיילר תופיע באונייה אואזיס אוף דה סיז

מחר ה-21 באוגוסט 2017 יתקיים ליקוי חמה מלא ומיוחד שייראה בבירור מעל יבשת אמריקה. ליקוי חמה מתרחש כאשר הירח מסתיר באופן מלא או חלקי את השמש מעיני הצופים הנמצאים באזור מסוים.

תאגיד השייט רויאל קריביאן מציע לאורחי האנייה  Oasis of the Seas® "מושבים בשורה הראשונה" לצפייה בליקוי החמה הנדיר אשר יתרחש ב- 21 באוגוסט. זוהי תופעה שמימית בה השמיים רומנטיים והכוכבים נראים קרובים במיוחד. תופעה זו לא התרחשה מאז 1918 בכל רחבי ארצות הברית.

ביום הליקוי, אשר יהיה יומה השני של האנייה במסלולה אל מזרח האיים הקריביים מפורט קנברל (אורלנדו), פלורידה, האנייה תפליג במימי הים הקריבי – הנקודה המושלמת לחזות בליקוי החמה ולחוות את הריגוש מקרוב.

במהלך הצפייה בליקוי החמה תבצע הזמרת בוני טיילר ( Bonnie Tyler ) את הלהיט משנות ה-80 ‘Total Eclipse of the Heart’  לצד כל האטרקציות שהאונייה מציעה בהשראת האירוע ההיסטורי ביניהם: קונצרט חי על האנייה, פעילויות סביב ליקוי חמה, מסיבות, ריקודים, טריוויה, הרצאות העשרה, מידע אינטראקטיבי לילדים, קוקטיילים טעימים ומנות עם שמות של כוכבים, עוגות ירח, והכל על מנת להנציח את הרגע ההיסטורי של אמריקה.

כל זאת בנוסף אטרקציות המדהימות שאונייה מציעה, ביניהן: תיאטרון מים למופעי אקרובטיקה, אומגה הרפתקנית, סימולטור גלישת גלים, מגרש ספורט, מופעים בסגנון ברודווי, מגוון קולינרי עצום ועוד שלל פעילויות שיתאימו לאורחים בכל הגילאים.

Exit mobile version