Site icon IAS

אפליקציית חדשה ל- NCL

נורוויג'ין בליס בניו יורק. צילום NCL

חברת הפלגות הנופש נורוויג'ן קרוז ליין (NCL), הודיעה היום על השלמת הפיילוט המוצלח של האפליקציה לתכנון וניהול חופשת השייט והשקתה בכל אוניות החברה. מהיום, אורחים בכל 16 האוניות של נורוויג'ן קרוז ליין יוכלו להנות מהיישומון המתקדם ביותר בעולם השייט.

אפליקציית Cruise Norwegian הושקה לראשונה באוניית Norwegian Sky והיא ביטוי ישיר לקונספט "Feel Free" הייחודי של נורוויג'ן קרוז ליין: האפליקצייה פותחה במיוחד כדי לסייע לאורחי החברה "להרגיש את החופש" מרגע ביצוע ההזמנה ועד לירידה מהאונייה, ולהעניק להם חוויות שייט משודרגת ומתקדמת עוד יותר. באמצעות מערכת קלה ונוחה לשימוש, יוכלו הנופשים לתכנן ולנהל את ההפלגה שלהם, בהתאמה מושלמת לצרכים האישיים, להעדפות ולרצונות המיוחדים שלהם.

חברת נורוויג'ן קרוז ליין הייתה הראשונה לפתח את אופציית ה-"Pre-Cruise" באפליקציית שייט, שמאפשרת לאורחים להזמין מקום מראש לכל אחד מסיורי החוף המוצעים בהפלגה, לשריין את מקומם באטרקציות, בפעילויות, או במופעי הבידור המרשימים ואף להזמין שולחן בכל אחת ממגוון המסעדות באונייה. בנוסף, אפליקציית Cruise Norwegian עוקבת אחר מסלול החופשה ומאפשרת ביצוע  צ'ק אין נוח ופשוט ישירות מהנייד.

אפליקציית NCL מהיום זמינה לנוסעים. צילום יח"צ

אנדי סטיוארט, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין, אמר: "אחת המטרות המרכזיות שלנו כחברה היא שיפור מתמיד ומתמשך של חוויית האירוח עבור לקוחותינו. השקת האפליקציה בכל האוניות שלנו היא פריצת דרך נוספת מבחינתנו, בדרך לקדמה וחידושים טכנולוגיים נוספים."

אפליקציית Cruise Norwegian, מאפשרת לאורחים להתעדכן בכל הפעילויות באוניה באמצעות חיבור מהיר ל-Wi-Fi, לתקשר זה עם זה בכל רגע נתון, לפתוח קבוצות צ'אט מרובות משתתפים, לארגן מפגשים או לשתף תמונות וסרטונים, באמצעות חבילת שיחות והודעות ללא הגבלה, תמורת תשלום חד-פעמי בסך $9.95. אורחים המעוניינים ליצור קשר עם המשפחה והחברים בבית יוכלו לבצע שיחות דרך האפליקצייה בתשלום סמלי של $0.79 לדקה, לשיחות יוצאות לרוב המדינות בעולם.

בטרם עזיבת האונייה, האורחים יוכלו לעקוב אחר הרכישות שביצעו במהלך ההפלגה וכמו כן לקבל מידע מועיל על זמני הירידה מהאונייה בקלות ובפשטות. לטובת הנוסעים וחברי המועדון של NCL, אלה המצפים בתום השייט לחופשת השייט הבאה, האפליקציה תספק מידע ועדכונים על תכנית Cruise Next של נורוויג'ן קרוז ליין, תאפשר להם לבדוק את מצב נקודות הצבירה בחשבון המועדון שלהם ותציג מידע נוסף על מגוון הצעות בלעדיות על הסיפון.

אודות נורוויג'ן קרוז ליין

נורוויג'ן קרוז ליין, עם 52 שנות פעילות בתחום השיט ופריצת הגבולות המסורתיים, הובילה למהפכה בתעשיה, כשהציעה לאורחיה חופשה בסגנון Feel Free, כאשר כל נוסע רשאי לבחור מתי, איפה ועם מי לאכול, כיצד להתלבש ואיך לבלות כל דקה מחופשת החלומות המושלמת. כיום, נורוויג'ן מזמינה את האורחים ליהנות מחופשת שייט רגועה בסגנון אתר נופש, בכמה מן האוניות החדשות והמודרניות ביותר כיום, עם מגוון אפשרויות לינה, כולל The Haven by Norwegian®, מתחם יוקרתי עם סוויטות, מסעדות ובריכות פרטיות, שירות קונסיירז' ובאטלר אישי. נורוויג'ן קרוז ליין מפליגה ברחבי העולם ומציעה לאורחים בכל 16 האוניות שלה את החופש והגמישות לטייל בעולם בקצב שלהם, עם מבחר של עד 27 מקומות אוכל, בידור עטור פרסים, שירות עילאי ועוד.

Exit mobile version