Site icon IAS

איגוד חברות השייט הבינלאומי השיק כלי עבודה יעיל לסוכן הנסיעות

סוכני נסיעות המומחים לקרוזים כמהים לטכנולוגיות ויזואליות חדישות שיאפשרו להם להמחיש לקהל לקוחותיהם את האונייה או המסלול בו הם הולכים לבלות בענק את חופשת חייהם. אין טוב ממראה עיניים וברוב המקרים תמונה או וידאו שווים אלף מילים, במיוחד כשמדובר באוניות ענק המציעות אטרקציות אין סופיות.

CLIA – איגוד חברות השייט הבינלאומי, שחברים בו חברות שייט וסוכני נסיעות מומחים לקרוזים, השיק באתר האינטרנט כלי עבודה יעיל לעבודתו השוטפת של סוכני הנסיעות מה שיאפשר לשלוח תמונות וקטעי וידאו למסכי לקוחותיהם בזמן אמת . הטכנולוגיה זמינה ללא תשלום והוא בלעדי לסוכני הנסיעות החברים באיגוד.

באיגוד סבורים שהטכנולוגיה החדשה תגדיל בשיעור של 30% את הסיכוי ששיחת טלפון מלקוח מתעניין תהפוך להזמנת חופשת שייט ובסה"כ תגדיל את אחוז המכירות בכ-22%. תכנים מאוניות ים ונהרות נועדו לעזור לסוכנים להסביר ולהמחיש את היתרונות בחופשת שייט בכלל ואוניות ספציפיות בפרט.

אנדי הארמר (Andy Harmer) , סגן נשיא בכיר באיגוד ציין כי הוא מאושר שיש באפשרות האיגוד להציע לסוכני הנסיעות כלי נוסף שיועיל להגדלת המכירות של חופשות שייט ברחבי תבל. האיגוד מוסיף שמדובר בכלי עבודה גמיש שמאפשר לעובד לשנות או להחליף תמונות , לעלות תכנים, להציג חבילות , דואר אלקטרוני ממותג והכל תוך שילוב פרטי הלקוח.

Exit mobile version