Site icon IAS

אוכל דינמי- קולינריה חדשנית בעולם השייט

חברת השייט רויאל קריביאן מציגה קונספט חדש באוניות מסדרת קוואנטום (Quantum of the Seas and Anthem of the Seas). "אוכל דינמי" – לא עוד חדר אוכל מרכזי, חוויה קולינרית חדשה ודינמית בה הנוסעים יכולים לבחור בין 18 מסעדות נושא (באוניות מסדרת קוואנטום) ללא תשלום נוסף. גמישות ומגוון רחב יותר בבחירת הארוחות, יותר מאי פעם בעבר.
 
בנוסף, הנוסעים שולטים באמצעות מערכת חכמה על אפשרות בחירה מתי, איפה, עם מי לסעוד ואיך להתלבש בכל ערב.
 
אחת מהחוויות המרכזיות בשייט הוא הנושא הקולינרי במסעדות הנושא. אפשרות לסעוד בכל ערב במסעדה אחרת מעצימה את הבילוי באונייה. היה נהוג עד כה באוניות רויאל קריביאן תשלום של כ-15$ לאדם בהזמנת מקום באחת ממסעדות הנושא ואין ספק שמגוון רחב של אפשרויות קולינריות, ללא תשלום נוסף, הוא צעד חדשני בחופשה אולטימטיבית, ששמה קרוז  .
 
"רויאל קריביאן הציעה גם בעבר מגוון אפשרויות בחירה לארוחות, אבל הקונספט החדש של "אוכל דינמי" ("Dynamic Dining") מעלה את הרף ע"י אפשרויות בחירה גדולות יותר באיכות גבוהה, במסעדות ייחודיות ובלוח זמנים אישי.  הנוסעים יעריכו את המסעדות בשירות מלא ללא תשלום נוסף", אמרה ליסה פרלו- לוטוף, סגנית נשיא בכירה לתפעול . " על אוניות מסדרת קוואנטום תהיה לאורחים הזדמנות  לצאת למסע קולינרי מדהים, כל לילה שונה מקודמו, קפיצת מדרגה במצוינות קולינרית".
 
המסעדות באוניה, כשכל אחת בניצוחו של שף :
 
American Icon Grillמסעדה בסגנון אמריקני קלאסי.
Chicמטבח עכשווי ברמה קולינרית גבוהה.
Silkמסעדה אסייתית אקזוטית.
The Grandeמנות אירופאיות קלאסיות
Coastal Kitchen– קונספט המיועד לאורחי הסוויטות, בהשפעה ים תיכונית ופרודוקטים ברמה גבוהה.
 
"אני שמח לשתף פעולה עם רויאל קריביאן, שחולקת עימי את הגישה הקולינרית של מרכיבים פשוטים, טריים באווירה חמה ומזמינה. נרגש להביא את האהבה שלי למטבח האיטלקי לאורחי רויאל קריביאן, זה הולך להיות מדהים", אמר השף ג'יימי אוליבר ממסעדת ג'יימי האיטלקי בבריטניה.
 
מסעדות נוספות-
 
Wonderlandחגיגה של טעמים שלא נראו עד כה, מבטיחים ברויאל קריביאן.
Jamie’s Italianמטבח איטלקי אותנטי עם מרכיבים איכותיים עונתיים.
Michael’s Genuine Pubהגסטרו פאב האמריקני הראשון בים בניצוחו של השף מיכאל שוורץ המציע אוכל שהורכב מחומרי גלם יחודיים.
Devinly Decadence at Solarium Bistro – מנות דיאטטיות , מתחת ל-500 קלוריות שתוכננו ע"י דווין אלכסנדר, חלוצת תוכנית הריאליטי האמריקנית "לרדת בגדול" .

גרסה משודרגת למסעדות המככבות בד"כ באוניות רויאל קריביאן: Chops Grille steakhouse והמסעדה היפנית  Izumi חוזרות בגדול גם בסדרת קוואנטום.
 
מאפים, סלטים, כריכים , קפה טוב ואפילו דוכן נקניקיות יעמוד לשירות האורחים במהלך השייט.  
 
השקת האוניה Quantum of the Seas מתוכננת לנובמבר 2014  ואילו של האוניה אחות, Anthem of the Seas באפריל 2015. האוניות במשקל 167,800 טון, 16 סיפונים, 4,180 נוסעים, 2090 קבינות.
 
נמל הבית של ה- Quantum of the Seas יהיה ניו יורק ושל ה- Anthem of the Seas, סאות'המפטון, אנגליה.

https://www.youtube.com/watch?v=PP7S38BS7TE

Exit mobile version