Site icon IAS

״דובאי – המקום בו הכל אפשרי״

'פסל הלב' הממוקם על חופו של מלון Anantara World Islands Dubai.ומשקיף למרכז דובאי. צילום ליאור מרקוז

נסיעה של כחצי שעה מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי הובילה אותנו למלון Anantara The Palm Dubai השוכן באזור ה״תמר״ (The Palm) של דובאי. צ'ק אין מהיר והבאגי של המלון דאג להסיע אותנו לרציף הסירות ומשם למלון השני השייך לרשת מלונות היוקרה הבינלאומי אננטרה- Anantara World Islands Dubai.  בהגיענו לאי המבודד, לאחר שייט של חצי שעה, ציפתה לנו קבלת פנים חמה במיוחד מעובדי המלון  – ברוכים הבאים לגן עדן.

האי הזה הוא חלק מקבוצת איי ״העולם״ הכוללת שלוש מאות איים מלאכותיים שנבנו מחוץ לחופי דובאי בין השנים 2008 – 2003. איי ״העולם״ מיועדים ברובם למכירה לגורמים פרטיים, אך חלקם מאוכלסים על-ידי בתי מלון ואתרי נופש. זהו אתר הנופש הראשון באיי ״העולם״ שנפתח בשנה שעברה, ומספק חוויה בלתי נשכחת. ריזורט Anantara World Islands Dubai שונה בנוף של דובאי הידועה בעיקר בגורדי השחקים ומלונות הענק במרכז העיר. הריזורט מתפרס לכל אורך האי ומשקיף לעבר העיר המרהיבה מכל חופיו. ״יש לנו יתרון גדול במיקום הריזורט, האהוב עלי במיוחד, המשקיף לעבר מרכז העיר דובאי ומציע נוף ייחודי של גורדי השחקים, בזריחות ובשקיעות רומנטיות קסומות״, אמר ג׳יאקומו פונטל (Giacomo Puntel).

״יש לנו יעד מקסים שבו אנחנו מנסים לתת לתושבי דובאי ולמטיילים מרחבי העולם חוויה הדומה לזו שמוצאים באיים המלדיביים במרחק של 20 דקות בלבד מחופי דובאי. דובאי – המקום בו הכל אפשרי״. כך מתאר מנהל המלון את ה-Anantara World Islands Dubai.

ג׳יאקומו פונטל, מנכ"ל מלון  Anantara World Islands Dubai. צילום ליאור מרקוז

לריזורט האקסקלוסיבי 70 חדרים, וילות וסוויטות, מתוכם ארבעים מצוידים בבריכת שחייה פרטית וגישה ישירה לחוף הים ולשלושים הנותרים חוף מרהיב במרחק נגיעה. הסוויטות מעוצבות בצורה מודרנית ומרווחת המשלבות אווירת חוף עם שפע בלתי נגמר. בצדו האחד של האי, סוויטות הפונות לקו הרקיע של דובאי המציג את הבורג׳ חליפה המרהיב. בצדו השני של האי, הווילות המפוארות משקיפות לעבר אי התמרים והבורג׳ אל-ערב המפורסם, ומתוך הבריכה הפרטית ניתן לחזות בשקיעות יפהפיות מדי ערב.

אנחנו ישנו בווילת בריכת גן (Garden Pool Villa) הסמוכה לחוף הים. החדר היה מרווח וכלל את כל השירותים הנחוצים לחופשה מפנקת: חדר אמבטיה גדול עם אמבטיה ומקלחת, מיטת קינג סייז, טלוויזיה עם חיבור לטלפון או למחשב, מכונת קפה, אזור ישיבה ו-Wi-Fi זמין בכל רחבי המלון. מחוץ לחדר ישנה בריכה פרטית עם נוף לים ואזורי ישיבה. את המרפסת ניתן לפתוח כדי לראות את מלוא הנוף או לסגור לפרטיות מרבית. הגעה לחדר ממרכז הריזורט לוקחת כשלוש דקות הליכה אך ניתן לבקש הסעה על אחד הבאגים של המלון.

Anantara World Islands Dubai: ווילת בריכת גן. צילום ליאור מרקוז

חוויות קולינריות עולמיות

לריזורט שלוש מסעדות מגוונות המציעות מאכלים ים-תיכוניים, הודים ודרום אמריקנים המעניקים טעמים ייחודיים לאורחים מכל העולם. מסעדת Helios היוונית נמצאת במרכז האי ומזמינה את האורחים ליהנות מהמטעמים לאורך כל היום – לפתוח את הבוקר בארוחת בוקר מפנקת בשפת הים או להתמוגג מהנוף הלילי של העיר דובאי. בצד השני של האי מסעדת Qamar המציעה שילוב בין טעמים מקומיים לבין מטבח הודי במבנה מרהיב המשלב את שני העולמות ומציע ארוחת ערב משעות השקיעה לתוך הלילה. ״מסעדת הדגל שלנו מזמינה את סועדיה ליהנות משקיעה יפהפייה במרפסת לצד מנות פיוז׳ן המשלבות את המטבח ההודי עם המטבח הערבי״, הוסיף פונטל. האווירה הרומנטית מורגשת מהקרבה לים ודרך התשוקה של השפים הבאה לידי ביטוי בצורת ההגשה המפוארת של המנות. את הערב מומלץ לסיים בלאונג׳-בר Luna המגיש טאפאסים וקוקטיילים בהזמנה אישית בהשראה לטינית כשברקע מתנגנת מוזיקה לתוך הלילה.

מסעדת Qamar- שילוב בין טעמים מקומיים לבין מטבח הודי. צילום ליאור מרקוז
קינוח גראנד פינאלה במסעדת Qamar. צילום ליאור מרקוז

פעילויות לכולם!

״חוויה ייחודית שאנחנו מאוד מתגאים בה היא הסינמה לאור כוכבים״ מציין פונטל. ״ניתן להזמין הקרנה פרטית של סרט לבחירת האורחים שמוקרן על החוף בליווי מכונת פופקורן אישית״.

הריזורט מציע אינספור אטרקציות ספורט ימי המתאימות למתחילים ולחובבי האקסטרים. ניתן להשכיר קייאקים וסאפים ולשוט סביב האי או לעלות על ג׳ט סקי ולצאת לים הפתוח. ולאלו שמחפשים חופשה רגועה יותר, יש ספא מפנק המציע מסאז׳ים מכל הסוגים באחד מארבעת חדרי הספא הייחודיים, בבקתה מבודדת בחוף או בסוויטה של האורחים.

במרכז האי ניתן ליהנות ממתקני חדר כושר ומחדר יוגה הפונים לים וצמודים למגרש טניס. למשפחות המתארחות באי יש מועדון ילדים וחדר משחקים עם שולחנות ביליארד, פינג פונג והוקי אוויר.

Anantara World Islands Dubai: פעילויות מגוונות לכולם. צילומים ליאור מרקוז

ריזורט עם דגש על קיימות

אחד הגורמים שפונטל, מנהל המלון, התגאה בהם הוא הקיימות באי. במרכז האי ישנה חממה ענקית שמגדלת בתוכה צמחי נוי, צמחי תבלין פירות וירקות. מסעדות הריזורט משתמשות בגידולים המקומיים במנות שלהם, וצמחי הנוי מקשטים את האי לאורך כל עונות השנה. בנוסף לגידולי החממה, ישנם 200 תוכים הנמצאים באזור גידול משלהם. לאחר שיתרבו ויתאקלמו, המטרה היא לשחרר אותם שיחיו בצורה טבעית ברחבי האי ויתווספו לטווסים שכבר מתהלכים בצורה חופשית.

טווסים המרגישים בבית ומתהלכים בצורה חופשית. צילום ליאור מרקוז

שירות בלתי נשכח

אחד המרכיבים הבולטים והייחודיים של המלון הוא השירות יוצא-הדופן. 200 נותני שירות בתפוסה מלאה ביחס ל- 160 אורחים, ברור שלמנהל הריזורט חשוב שכל אורח ירגיש מיוחד. ניתן להרגיש את היחס האישי לאורך כל השהות באי, עם שירות אדיב וחיוך על הפנים. השירותים שהריזורט מציע גורמים לחוויה נעימה ומיוחדת: קונסיירג׳ העונה לכל בקשה ושאלה, שירות חדרים המגיע לנקות ולסדר את החדר פעמיים ביום והסעות לכל חלקי האי. אין ספק שהמטרה היא לתת לכל אורח להרגיש VIP.

במלון Anantara World Islands Dubai.השירות הוא מעל הכל. צילום ליאור מרקוז

אירוח נסיכותי ב-Anantara The Palm Dubai

לאחר שהייה באי הפרטי עברנו לבלות לילה בריזורט -Anantara The Palm Dubai המציע 293 חדרים המוקפים בגינות ירוקות שופעות ובלגונה המתפרשת למרחק כולל של כ-10 ק״מ. בריזורט מגוון חדרים, סוויטות ווילות הפונות ללגונה, לחוף ולקו הנוף של דובאי. העיצוב משלב השראה ממלונות בתאילנד ומהמזרח הרחוק עם אירוח ערבי מקומי כדי ליצור חווית שפע המתאימה לזוגות ובעיקר למשפחות. למרות גודלו של המלון, קיים חיבור Wi-Fi מעולה בכל חלקי המלון השונים.

מלון Anantara The Palm Dubai בהשראה תאילנדית. צילום ליאור מרקוז

מבין מגוון החדרים המפנקים שהמלון מציע, התאכסנו בחדר עם נוף ללגונה היפהפייה של המלון. החדר מרווח ומכיל מיטת קינג סייז, אזור ישיבה, שירותים מפנקים ומרפסת הפונה למלון. ישנם אזורי ישיבה פזורים סביב הלגונה וחוף הים הפרטי של המלון נמצא במרחק הליכה של כשתי דקות. הלובי הראשי ורוב מסעדות המלון נמצאות בצד השני של המלון במרחק של כ-5 דקות הליכה או פחות מדקה בבאגי שניתן להזמין בקבלה.

חדר עם נוף ללגונה היפהפייה של מלון Anantara The Palm Dubai . צילום ליאור מרקוז

בריזורט 7 מסעדות ובתי קפה המציעות מגוון מטעמים מכל העולם. בכל שעות היום ניתן ליהנות ממסעדות המתפארות במאכלים בינלאומיים ומגישות מנות פיוז׳ן לצד בריכת האינפיניטי שלו או מברי הקוקטיילים הנמצאים על חוף הים. בשעות הערב אפשר לבחור ממגוון מסעדות הקונספט הכוללות את מסעדת Mekong Garden Terrace האסייתית עם המטבח המשלב מקורות תאילנדיים, ויאטנמיים וסינים, או The Beach House המשקיף על חוף הים ומגיש מנות ים-תיכוניות לצד קוקטיילים מקומיים ונרגילה על המרפסת לצלילי מוזיקת הבית.

מסעדת Mekong Garden Terrace האסייתית. צילום האדיבות המלון

אחת משבע המסעדות הבולטות היא מסעדת Bushman's האוסטרלית המספקת אווירה מפנקת ואלגנטית כיאה ליבשת הדרומית. המנות מוגשות ישירות מהגריל האוסטרלי ומציעות מבחר נתחי בשר עסיסיים וטעימים לצד דגים ופירות ים על הגריל. לאמיצים שביניכם יש אפילו נתח קנגורו מובחר. ממנות הפתיחה, דרך העיקריות ועד לקינוח – Bushman's מספקת חוויה אוסטרלית אותנטית וטעימה.

מסעדת Bushman's האוסטרלית. צילום ליאור מרקוז

המלון מציע שלל פעילויות הכוללות

אטרקציות בדובאי ודרכי הגעה

ממלון ה-Anantara The Palm Dubai ניתן להגיע למרכז העיר בכמה דרכים: מונית של המלון, מונית מקומית או בעזרת אפליקציית אובר. לרוב האטרקציות בעיר מומלץ להזמין מקום מראש ולרובם גם צריך לרכוש כרטיסים. הנסיעה לאזור בורג' ח'ליפה והקניון הראשי אורכת כחצי שעה ואפשר לבלות שם יום שלם עם שלל האטרקציות שהקניון המרהיב והעצום מכיל. בניין בורג' ח'ליפה הינו הבניין הגבוה בעולם עם למעלה מ-160 קומות. כדי לעלות לקומה ה-124 ולהתפעל מהנוף המדהים של דובאי ממעוף הציפור, יש לקנות כרטיסים מראש. ניתן לרכוש גם כרטיס לקומה ה-142 ולהתפנק בלאונג׳ הגבוה בעולם.

מבט על מרכז דובאי מבורג' ח'ליפה. צילום ליאור מרקוז

הכניסה והיציאה מהסיור בבורג' ח'ליפה נמצא בתוך קניון דובאי וממנו ניתן להגיע לשלל חנויות המותגים הפרוסים ברחבי הקניון. מלבד השופינג והאוכל שממלאים את הקניון יש את האקווריום העצום המציג סוגים שונים של דגים באקווריום בגובה שלוש קומות במרכז הקניון. לבעלי הכרטיסים ישנה חוויה של הליכה בתוך מנהרה שקופה שבה רואים דגים שוחים מעל הראש. בחלק הפנימי של האקווריום אפשר לראות יונקי ים ואפילו להיכנס בכלוב שקוף לתוך בריכת כרישים.

כל יום משעה 18:30 מחוץ לקניון מתקיים מופע המזרקות המרהיב כל חצי שעה. האזור מתמלא בתיירים המחכים לתצוגת המים והאורות עם מצלמות שלופות. המופע משלב מוזיקה ותאורה המלווים בסילוני מים המזנקים לגבהים אדירים ויוצרים צורות באוויר.

מלבד אזור הקניון, ניתן למצוא שלל אטרקציות גם בסמוך למלון באיי ״התמר״ – פארק מים, אקווריום נוסף, ועוד המון מסעדות. לא בכדי היעד החם תופס תאוצה בקרב הנופשים בארץ ובעולם, החופשה האולטימטיבית ברשת מלונות Anantara.

*הכותב היה אורח של בתי המלון Anantara World Islands Dubai ו-Anantara The Palm Dubai

Exit mobile version