Site icon IAS

תערוכת 2022 ATM דובאי תתמקד בתעופה ובעתיד התחבורה

Arabian Travel Market (ATM) 2021 - צילום אתר התערוכה

ישראלים רבים מתעשיית התעופה והתיירות צפויים להשתתף בתערוכת Arabian Travel Market (ATM) 2022 שתערך במרכז הסחר העולמי של דובאי (DWTC) מה- 9 ועד ה- 12 במאי 2022. על פי נתונים של חברת המחקר Mordor Intelligence, תעשיית התעופה במזרח התיכון צפויה להתרחב בשיעור צמיחה שנתי (CAGR) של כ-6% עד 2027. למרות שההתאוששות בתנועת הנוסעים הבינלאומית היא הדרגתית, Mordor Intelligence מגלה כי מגזרי התעופה הפרטיים והמקומיים במזרח התיכון נותרו יציבים במהלך מגפת הקורונה וממשיכים להראות סימני צמיחה.

דניאל קרטיס, מנהלת התערוכה אמרה: "ניתוח השוק האחרון מצביע על כך שחברות הלואו קוסט כמו אייר ערביה אבו דאבי ו-Wizz Air Abu Dhabi יניעו את הביקוש למטוסים צרי גוף חדשים במהלך השנים הקרובות. מגזר התעופה של המזרח התיכון היה עד גם לביקוש גבוה לנסיעות פרטיות במהלך השנים האחרונות, הודות לתאגידים ואנשים בעלי הון שבחרו בנסיעות עסקים במטוסים פרטיים ומסוקים במהלך המגיפה.

" תעשיית התעופה של המזרח התיכון תהווה מוקד מרכזי ב-ATM 2022, הודות למפגש ייעודי בבמה העולמית של ATM, בתוספת מספר אירועים ופורומים קשורים לאורך האירוע. אנחנו גם מצפים לבחון הזדמנויות ארוכות טווח הקשורות לעתיד התחבורה", הוסיפה דניאל.

מושב מיוחד שכותרתו "עתיד התחבורה" בשיתוף פעולה עם Global Travel & Tourism Resilience Council יתקיים ביום השני של התערוכה ויעסוק באמצעי תחבורה חדשים ומתפתחים כמו מערכות הייפרלופ, כלי רכב ללא נהג, מטוסים מהדור הבא וטיסות לחלל.

בנובמבר 2021, חברת אמירייטס הכריזה על תוכנית שיפוץ גדולה ב-52 ממטוסי ה-A380 הקיימים שלה שצוידו בתאי פרימיום אקונומי ושדרוגים אחרים, מה שאותת על האופטימיות להתאוששות בתעשייה וחזרת הביקוש לנסיעות. בחודש שלאחר מכן, אמירייטס קיבלה משלוח של מטוס הסופרג'מבו, ה-123 במספר, למרות התפרצות זן האומיקרון.

לאחרונה, בינואר 2022, חשפה בואינג כי זכתה בהזמנה גדולה מקטאר איירווייס, בשווי 34 מיליארד דולר במחירי מחירון. ההזמנה כוללת רכישה של 25 מטוסי בואינג Max 737 לצד אופציות לרכישת 25 נוספים. חברת התעופה הלאומית של קטאר חתמה גם על הזמנה של 34 מטוסי בואינג 777X, עם אופציות לרכישת 16 נוספים.

גם חברת התעופה הסעודית Saudi Arabian Airlines (SAUDIA) בוחנת הזמנה של יותר מ-100 מטוסי איירבוס או בואינג, והחברה שואפת להגדיל את הצי שלה ל-250 מטוסים עד 2030.

Exit mobile version