Site icon IAS

שיתוף פעולה במעקב אחר יעדים להחזרת האמון בנסיעות

ממתינים לפתיחת הגבולות. צילום freepik

ארגון התיירות העולמי (UNWTO) וארגון חברות התעופה הבינלאומי יאט”א  (IATA) משתפות פעולה במאמצים להגביר את האמון ולהאיץ את התאוששות מגזר התיירות כאשר הגבולות יפתחו מחדש. מעקב היעדים של UNWTO-IATA הוא כלי מקוון חינמי חדש המספק מידע על דרישות הקיימות ביעדים בנושא נגיף הקורונה ומצב התחלואה בכל יעד.

הכלי זמין באתרי האינטרנט של שני הארגונים (לחצו כאן) וכולל מידע על:

מדדי התחלואה של נגיף הקורונה, שיעורי הבדיקות החיוביות ומספר המחוסנים לפי יעד / מדינה.

תקנות החלות על טיסות, כולל דרישות לבדיקה ובידוד, המסופקות על ידי יאט"א.

דרישות בריאות ובטיחות כלליות כגון שימוש במסכות, מעבר דרך מדינה (טרנזיט), סגרים או תקנות הקשורות למסעדות ואטרקציות, הניתנים על ידי ארגוני תיירות לאומיים.

ממשלות יכולות להשתמש בכלי כדי לפרסם מידע על נסיעות , כך שהמטיילים הפוטנציאליים יידעו למה לצפות ביעדם. בעלי עניין בנסיעות, כולל ארגוני ניהול יעדים (DMO) וסוכנויות נסיעות, יוכלו להשיג את מידע היעד העדכני ביותר, מה שיאפשר למטיילים לקבל החלטות מושכלות כאשר הגבולות ייפתחו מחדש והנסיעות תתחדשנה.

מזכ"ל ארגון התיירות העולמי, זורב פולוליקשווילי (Zurab Pololikashvili), אמר: "הארגון שמח לחזק את השותפות שלו עם יאט"א, כדי לספק כלי חשוב זה. מטיילים וחברות יוכלו לבדוק את הדרישות לטיסות, וכן אילו אמצעים יהיו במקום היעד. אנו בטוחים כי כלי זה הוא קריטי גם לממשלות לעקוב אחר מגבלות הנסיעות הקיימות ולתמוך בהפעלתן מחדש. "

"חלפה יותר משנה מאז אבד חופש הנסיעה, שכן צעדים בעקבות התפרצות הנגיף הביאו לסגירת גבולות. כאשר לממשלות יהיה אמון לפתוח מחדש את הגבולות אנשים ישתוקקו לנסוע. והם יזדקקו למידע מדויק כדי להנחות אותם. בתמיכת ארגוני התיירות הלאומיים, מעקב היעדים של UNWTO-IATA יעזור למטיילים ולחברות נסיעות להשיג את המידע העדכני ביותר לתכנון נסיעות ", אמר ווילי וולש (Willie Walsh), מנכ"ל IATA.

Exit mobile version