Site icon IAS

שירות טרום טיסה בנמל התעופה של חיפה, החל משבוע הבא

מרב מיכאלי , שרת התחבורה. צילום עוזי בכר

מדוברות רשות שדות התעופה (רש"ת) נמסר כי תתאפשר לנוסעים מצפון הארץ שירות טרום טיסה בנמל התעופה בחיפה.
השירות בנמל התעופה בחיפה, יאפשר לנוסעים לסיים את הליכי הבידוק לטיסה יום לפני הטיסה, ולהגיע לנמל התעופה בן גוריון בנחת וברוגע שעתיים לפני הטיסה ישר ל"דיוטי פרי" ומשם למטוס. שירות הטרום טיסה של אל על יפתח ביום ראשון ה- 17.7. השרות מיועד לאזרחים ישראלים בלבד ויינתן בימים ראשון עד חמישי מהשעה  14:00 ועד 20:00.

השרות מאפשר הגעה של בן משפחה אחד אשר יכול להביא את הכבודה של כל בני המשפחה  – על הנוסע  להציג את  כול הדרכונים של בני המשפחה. יעדי אל על להם ניתן לעשות צ'ק אין בחיפה: ניו יורק, ניוארק, טורונטו, בנגקוק, פוקט, יוהנסבורג, לונדון – היתרו ופריז,

הנוסעים יוכלו להגיע לנמל התעופה חיפה, לסיים את הבידוק הביטחוני, ואת הליך הצ'ק אין לטיסה כולל מסירת מזוודה. למחרת יגיעו הנוסעים לנתב"ג שעתיים בלבד לפני הטיסה ויכנסו בזריזות וביעילות ממתחם w בנתב"ג. בתחילת אוגוסט תיבחן האפשרות להוסיף טיסות נוספות לטרום טיסה של חברות תעופה נוספות.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי: "השירות החדש שיחל החל משבוע הבא יאפשר הקלה בתורים, זירוז וייעול של הליך הצ'ק אין ויהפוך את חווית הטיסה לנוחה יותר. אנחנו בתקופה של משבר כח אדם אדיר שנובע ממדיניות החל"ת המופקרת שהייתה כאן, אבל עכשיו אנחנו הופכות כל אבן כדי למצוא עוד ועוד פתרונות שיקלו על העומסים ויאפשרו לציבור טיסה נעימה ובטוחה".

Exit mobile version