Site icon IAS

שיא גינס חדש נשבר בדובאי: פירמידת כוסות השתייה הגדולה בעולם

שיא גינס חדש נשבר בדובאי: מגדל כוסות שמפניה בגובה 8.23 מטרים באטלנטיס דה פאלם. צילום יח"צ

במסגרת חגיגות השנה החדשה, "אטלנטיס דה פאלם" ובית השמפניה היוקרתי "מואט ושנדון" קטפו את תואר שיאי גינס™ לפירמידת כוסות השתייה הגדולה בעולם. בשיתוף עם Luuk Broos Events, הפירמידה שכללה 54,740 כוסות שמפניה שברה את השיא בסדרת האירועים Effervescence  שהתקיימו ב-WHITE Beach, החוף המפורסם של אתר הנופש יוקרתי אטלנטיס דה פאלם.

120 אורחי VIP לובשים שמלות זוהרות וחליפות יפות, הרימו יחד כוסית לשנת 2022 כשהם עדים לחשיפת פירמידת כוסות השתייה מזכוכית הגדולה בעולם. בנוכחות נציגים רשמיים של שיאי גינס ™ World Records, האורחים צפו ביראת כבוד כאשר 54,740 כוסות הזכוכית המתנשאות לגובה של למעלה מ-8.23 מטרים התמלאו שמפניה זוהרת של Moët & Chandon.

הפירמידה בדובאי ניצחה את התואר הקודם של שיאי גינס™ שעמד על 50,116 כוסות, שנקבע במדריד בשנת 2017. צוות של שישה מחברת Luuk Broos Events ההולנדית השקיע חמישה ימים ויותר מ-55 שעות עבודה בבנייה קפדנית של מגדל הכוסות הנוצץ לקראת החשיפה הגדולה.

פראווין פאטל, השופט הרשמי ב-Guinness World Records™ אמר: "ברכות ענק לכל המעורבים על השגת פירמידת כוסות השתייה הגדולה ביותר. צריך תכנון וארגון לא מבוטל כדי להגיע להישג בסדר גודל כזה. ההנחיות המחמירות שסופקו על ידי שיאי גינס ™ נשמרו, והיה תענוג לחזות בצוות מסור כל כך בעבודה. מזל טוב".

Lotte Broos, Luuk Broos Events אמרה: "היה תענוג לעבוד עם צוות כל כך מונע ונלהב ואנחנו כל כך מרוצים שכמחזיקי השיא של חמש פעמים, הצלחנו לשבור עוד שיא גינס עבור Moët & שנדון ואטלנטיס דה פאלם. איזו התחלה נהדרת לשנת 2022!"

לאחר החשיפה הגדולה, מגדל הזכוכית נשאר במקומו עד ה-1 בינואר והיה חלק מתפאורת ארוחת הערב החגיגית השנתית של אתר הנופש, הכללה את ההופעה שלרובי וולייאמס. לאחר מכן, בשיתוף יוזמת פרויקט הקיימות The Atlantis Atlas Project, כל 54,740 כוסות הזכוכית ימוחזרו ידי נפח זכוכית מקומי ויהפכו לכלי זכוכית שניתנים לשימוש עבור אתר הנופש אטלנטיס דה פאלם.

54,740 כוסות שמפניה באטלנטיס דה פאלם . צילום יח"צ

אודות מלון אטלנטיס דה פאלם דובאי

ממוקם במרכז סהר הדקל בדובאי, אטלנטיס הוא יעד הנופש ואתר הנופש הראשון באזור. אתר הנופש הייחודי, בנושא אוקיינוס נפתח בספטמבר 2008 ומשתרע על פני 46 דונם, וכולל מגוון של אטרקציות ימיות, אטרקציות בידוריות ופארק מים המשתרע על 22 דונם Atlantis Aquaventure.

מתחם הנופש הוא ביתו של אחד מפארקי המים הגדולים בעולם ואחד מבתי הגידול הימיים באוויר הפתוח הגדולים ביותר, עם למעלה מ 65,000 בעלי חיים ימיים בלגונות ובתצוגות, כולל מתחם האקווריום בשם – Lost Chambers Aquarium – מתחם המכיל מבוך של מסדרונות ומעברים מתחת למים אשר מספקים מסע ב"אטלנטיס האבודה".

פארק המים Aquaventure מכיל כ 23. מיליון ליטר של מים המשמשים להנעת 105 מגלשות מים ואטרקציות מים מרגשות, כולל מספר מגלשות שוברות שיאים עולמיים ושני נהרות זורמים הכוללים גלי גאות ובריכות, ופעילויות כגון סירות מנוע.

מפרץ הדולפינים – בית הגידול לשימור וחינוך דולפינים שאין שני לו ונקודת אריה הים, נוצרו בכדי לספק לאורחים הזדמנות של פעם בחיים להכיר וללמוד עוד על כמה מהיונקים הידידותיים ביותר בטבע. אתר הנופש מתגאה באוסף מרשים של חנויות בוטיק וחנויות יוקרה וכן אולמות וחדרי כנסים וישיבות.

מתחם הנופש אטלנטיס ידוע גם כיעד הקולינרי הנבחר באזור שבו האורחים יכולים לבחור מתוך אוסף של 31 מסעדות בעלות שם עולמי, כולל המסעדות: Bread Street Kitchen & Ba, Hakkasan, Nobu, Ronda Locatelli, Seafire Steakhouse & Bar, וכן המסעדה זוכת הפרסים Ossiano אשר נמצאת מתחת לפני הים. באתר הנופש  קיימת גם סצנת חיי לילה סוערת, עם מתחם הבילוי Wavehouse אשר מציע משהו עבור כל אחד, בעוד שמסעדת WHITE Beach & Restaurant היא המקום המושלם להירגעות מול נוף מרהיב של שקיעת השמש בים הערבי.

למידע נוסף אודות אטלנטיס בקרו ב: www.atlantis.com/dubai

Exit mobile version