Site icon IAS

שבוע של אירוויזיון לכל המשפחה

פורטרט של דנה אינטרנשונל בתערוכה בנמל תל אביב בתקופת האירוויזיון. צילום רמי זרנגר

אם עד סוף השבוע האחרון היתה "כל הארץ דגלים דגלים", הרי שמהיום – כל הארץ תהיה "אירוויזיון אירוויזיון", מה שנקרא 'משמחה לששון'. כיון שהממוצע לזכייה ישראלית הוא אחת לעשרים שנים, אז בפעם הבאה הילדים של היום יהיו כבר מבוגרים והמבוגרים כבר די קשישים, כך שכדאי שכל המשפחה תתפוס שבוע של אירוויזיון, שייזכר כחוויה משפחתית לשנים הבאות.

אז הנה מדריך קצר למשפחות הרוצות לספוג קצת אווירה פסטיבלית ולטעום מההווי הבינלאומי הזה, המגיע לחופינו בשבוע שבין 12 ל-18 במאי. בחרתי עבורכם את האירועים הפתוחים לכולם ובחינם!

אירוע השטיח הכתום וטקס הפתיחה הרשמי:  
12 במאי, יום א’, שעה: 19:00, רחבת כיכר הבימה
על השטיח הכתום ברחבת כיכר הבימה, שתהפוך הערב למתחם נוצץ, יצעדו משלחות כל המדינות המשתתפות באירוויזיון, כל אחת והשיר שלה ברקע, יעשו מינגלינג ויעניקו ראיונות לתקשורת. הקהל הרחב מוזמן להתאסף לאורך השטיח ולצפות במצעד המשלחות.

כפר האירוויזיון:
18-12 במאי 2019 בגן צ’ארלס קלור בתל אביב, משעות אחה"צ. כפר האירוויזיון (היורו-ווילג’), מסורת אירוויזיונית, מזמין את הקהל הרחב לחוות את האירוויזיון במתחם פתוח ומושקע, בו יוכלו ליהנות מהופעות חיות של אמנים ישראלים ואירופיים, לעשות שופינג בחנויות פופ-אפ ולסעוד בביתני מזון ושתיה. בערבי חצאי-הגמר ובערב הגמר, יתקיימו הקרנות המופעים על גבי מסכי ענק. כפר האירוויזיון ייפתח היום, יום ראשון, 12 במאי, ויהיה פתוח לקהל הרחב עד תום גמר האירוויזיון במוצ"ש, ה-18 במאי. זהו הכפר הגדול והשאפתני ביותר שהוקם במסגרת אירוח האירוויזיון, אשר יציע שפע של אטרקציות לקהל המקומי והבינלאומי.

מאירועי לילה לבן 2018. צילום מסרטון בבימוי, צילום והפקה ברק ברינקר

"לילה לבן" בסימן אירוויזיון בכפר האירוויזיון:                                                 

ביום חמישי ה-16 במאי, מתקיים "לילה לבן" במרחבי ת"א, כשבכפר האירוויזיון בגן צ'ארלס קלור, ישקפו את צביונה המיוחד של העיר ללא-הפסקה ויאפשרו למבקרים לטעום מכל מה שיש לעיר התל אביבית להציע. הנה התוכנית ללילה הלבן, חינם:

17:00 – פתיחת שערים

18:00 – להקות מחול וצעירי תל-אביב

19:00 – מופע בכיכובם של משתתפי האירוויזיון

20:00 – להקת המחווה הרשמית של ABBA משבדיה בשירי הלהקה

21:00 – פול טראנק

22:00 – הקרנה על מסכי ענק של חצי הגמר השני, אירוויזיון תל-אביב 2019

00:30 – בלקן ביט בוקס.  

"בראשית, דנה אינטרנשיונל: התערוכה":                                               

נמל תל אביב, בשיתוף עם עיריית חולון, מציגים את "בראשית, דנה אינטרנשיונל: התערוכה", במיוחד לרגל האירוויזיון, שתוצג עד ה-18 במאי. התערוכה מזמינה את המבקרים, באמצעות זרקור על נקודות משמעותיות לאורך הקריירה של הדיווה, דנה אינטרנשיונל, לקחת חלק בשינוי החברתי המשמעותי שחל בישראל בעשורים האחרונים, ולהציב גבוה בסולם סדר העדיפויות את השאיפה לשוויון וזכויות אדם כערכים משמעותיים. הכניסה לתערוכה ללא תשלום. סיורים מודרכים מתקיימים בעברית ובאנגלית בתיאום מראש לקבוצות ויחידים. התערוכה מוצגת בביתן 24 בנמל ת"א.

Exit mobile version