Site icon IAS

רשת מלונות דן נערכת לפתוח מחדש את בתי המלון

דן קיסריה המחודש בתמונה הקבלה צילום אורי אקרמן

רשת מלונות דן נערכת לפתוח מחדש את בתי המלון ברחבי הארץ בהתאם להנחיות: הרשת מכריזה על פתיחה מחדש של בתי מלון באילת, ירושלים, קיסריה, חיפה, הרצליה וצפת תחת מתווה התו הירוק.

במסגרת המהלך, ייפתחו מלונות רשת דן בצורה הדרגתית: מלון דן תל אביב ייפתח בתאריך ה-21/2/21, המלונות דן אילת, דן קיסריה ורות צפת ייפתחו ב-25/2/21, המלונות דן פנורמה אילת ונפטון אילת ייפתחו ב-28/2/21, המלונות "המלך דוד" ירושלים, דן אכדיה הרצליה ודן כרמל חיפה ייפתחו ב-18/3/21 כמלונות כשרים לפסח ומלון דן פנורמה חיפה ייפתח ב-24/3/21. כל שאר מלונות הרשת יישארו סגורים עד ה-30/4/21 כולל.

בהתאם למתווה התו הירוק שאושר, המלונות ייפתחו ללא חדרי אוכל והאירוח יהיה על בסיס לינה וארוחת בוקר. בכל המלונות יפעל שירות חדרים במתכונת רגילה ויתאפשר להזמין את ארוחת הבוקר לחדרים. כמו כן, ניתן לאכול בשטחים הציבוריים הפתוחים שבמלון (גינה, בריכת שחיה, מרחב ירוק וכדומה), כשארוחת הבוקר בשטחים פתוחים אלו תוגש בתצורה ארוזה ונוחה לסעודה בשולחנות שיוקצו לכך.

הכניסה תותר רק למחוסנים או מחלימים וילדים מתחת לגיל 16 יחויבו בהצגת בדיקת קורונה שלילית בתוקף של עד 72 שעות לפני ההגעה. לקראת הפתיחה המחודשת, מלונות דן יוצאת במבצע מיוחד בכל בתי המלון שייפתחו מחדש ומציעה הנחה של 20% עד התאריך ה-24/3/21 כולל.

לקראת הפתיחה המחודשת של המלונות, רשת מלונות דן ביצעה את כל ההתאמות הנדרשות על פי ההנחיות של משרד הבריאות והתו הירוק כך שהאורחים יוכלו לנפוש וליהנות מהמרחבים העצומים של בתי המלון ומחוויית השירות הטובה ביותר.

בכל מלונות דן שייפתחו מחדש ייערך חיטוי של כל המבנה, כולל שטחים ציבוריים ומשותפים (שירותים, אולמות, מעליות וכו'). כל חדר במלון יעבור חיטוי וניקוי יסודי עם חומרי חיטוי מיוחדים, מפתחות החדרים יחוטאו ויוכנסו מראש למעטפה שתמתין לאורחים על הדלפק.

כל אורח שיגיע למלון יעבור בדיקת חום ויצטרך להציג תעודת מתחסן או מחלים מקורונה ולילדים מתחת גיל 16 בדיקת קורונה שלילית בתוקף של עד 72 שעות. בחדרים תחכה לאורחים ערכה הכוללת מסכה וחומרי חיטוי. דיספנסרים עם חיישן ללא מגע יד יוצבו בכניסה למלונות ובשטחים ציבוריים.

Exit mobile version