Site icon IAS

רכבת מרומא למילאנו בשעתיים ו-45 דקות ? מי צריך טיסה

רכבות שירות Frecciarossa בתחנת הרכבת של מילאנו. צילום Depositphotos

חברת הרכבות האיטלקית Trenitalia מציבה אתגר חדש לחברות התעופה הפועלות בקו רומא – מילאנו. שירות רכבת מהירה 'החץ האדום' (Frecciarossa) תקצר את זמן הנסיעה בין הערים לשעתיים ו-45 דקות.

בשלב הראשון מדובר בשירות חד יומי עם יציאה בבוקר מוקדם, בשעה 05:30, מתחנת הרכבת Rome Tiburtina (התחנה השנייה בגודלה ברומא וממוקמת בצפון מזרח העיר, משם ניתן שירות מטרו קו B) והגעה ל-Milan Rogoredo (התחנה ממוקמת בדרום העיר ובקירבה לתחנת המטרו Porto di Mare) בשעה 08:15. החזרה ממילאנו היא בשעה 20:44 והגעה לרומא בשעה 23:29.

חברת הרכבות Trenitalia מדגישה כי השירות מתאים לאנשי עסקים המעוניינים להגיע ליום עבודה מלא או לתיירים המעוניינים בשירות לצד אחד בלבד. למרות שהיא לא פועלת מתחנות הרכבת המרכזיות: Roma Termini ל- Milano Centrale זה עדיין טוב יותר מיציאה מנמלי התעופה, לשם הנוסעים נדרשים להגיע כשלוש שעות לפני ההמראה. בנוסף, ההגעה מתחנות הרכבת הפועלות בקו למרכזיות היא קלה.

קו הרכבות החדש מעלה את התדירות היומית של Frecciarossa בין רומא למילאנו ל-90, כולל 7 שירותים ישירים בקו התחנות Roma Termini – Milano Centrale , עם זמן נסיעה של שעתיים ו-59 דקות, ו-81 קווים עם עצירות ביניים ונסיעה האורכת 3 שעות ושמונה דקות.

Exit mobile version