Site icon IAS

רינאייר מתל אביב לוונציה טרוויזו, החל ממרץ 2021

אזור טרוויזו איטליה, בסיס חדש לרינאייר. freepik

רינאייר (Ryanair) , חברת הלאו קוסט האירית ובעלת צי המטוסים הגדול באירופה השיקה את הבסיס החדש שלה ונציה טרוויזו (Venice Treviso), בהשקעה של 200 מיליון דולר, שיפתח ב-30 במרץ 2021 ויארח 2 מטוסים ודרכו יופעלו 45 קווי תעופה פנימיים ובינלאומיים לכ-20 מדינות ברחבי אירופה. טרוויזו ממוקמת במחוז ונטו. מושבה של חברת בנטון וידועה כאזור לייצור יין פרוסקו וקינוח הטירמיסו.

רינאייר תקשר את אזור טרוויזו ונטו שבאיטליה באמצעות 3 נמלי תעופה: ונציה מרקו פולו (Venice Marco Polo), ורונה (Verona) וונציה טרוויזו – ב-60 קווי תעופה עם תנועת נוסעים העומדת על 3 מיליון ותמיכה בכ-2000 משרות עקיפות.

אזור ונטו S21 של רינאייר:

S21 בונציה טרוויזו:

S21 בונציה מרקו פולו:

S21 בורונה:

לרגל פתיחת הבסיס הראשון שלה באזור ונטו, השיקה רינאייר מכירת מושבים לטיסות מ / אל ונציה טרוויסו, ונציה מרקו פולו וורונה, עם מחירים זמינים החל מ- 24.99 אירו בלבד, לטיסות מאפריל ועד אוקטובר 2021, שניתן להזמין עד חצות יום שני (7 בדצמבר) באתר Ryanair.com.

מטוס ריינאייר.צילום Ryanair

מנכ"ל רינאייר, אדי וילסון (Eddie Wilson), אמר: "אנו שמחים להשיק את הבסיס האיטלקי ה -15 שלנו בהשקעה של 200 מיליון דולר בנמל התעופה טרוויזו ונציה. יש לנו זיקה חזקה לונציה טרוויזו, שכן הטיסה הראשונה אי פעם של רינאייר לאיטליה בשנת 1998 הייתה מלונדון סטנסטד לונציה טרוויזו. איטליה היא אחת מהשווקים הגדולים ביותר של רינאייר ואנחנו רוצים להמשיך ולתמוך בהתאוששות הכלכלית כמו גם בקישוריות אזורית ובינלאומית ברחבי המדינה."

"עם החדשות המעודדות האחרונות כי חיסונים יהיו זמינים בקרוב, אנו שמחים להמשיך ולספק צמיחה לאזור למרות האתגרים הנוכחיים של מגפת Covid-19. כל לקוח שיצטרך לשנות את טיסות דצמבר או ינואר, יכול לערוך שינויים בהזמנה מבלי לשלם עמלת החלפת טיסה, עד ליום 30 בספטמבר 2021, סיכם מנכ"ל רינאייר. "

 

Exit mobile version