Site icon IAS

ריינאייר: "אתרי אינטרנט לא מורשים חוסמים החזר כספי ללקוחות"

ריינאייר. החזר כספי צילום Ryanair

ריינאייר (Ryanair), חברת הלואו קוסט האירית הגדולה באירופה, הודיעה (ה' 9 ביולי) כי בנוסף לטיפול ב-90% מכלל ההחזרים לנוסעיה עד סוף חודש יולי היא מפרסמת סרטון תהליכי הדרכה עבור אותם לקוחות שנחסמו לטענתה, לקבל החזר כספי ע"י אתרי אינטרנט לא מורשים (Screen Scraper).

"אתרים לא מורשים כמו: Kiwi.com, Last Minute.com, On The Beach, Love Holidays ואחרים מעבירים פרטי קשר מזויפים של לקוחות לריינאייר ומוסיפים שמות לקוחות "וירטואליים" לכרטיסי אשראי החוסמים את ההחזרים המשולמים ישירות ללקוחות ריינאייר."

אפשרות "אימות לקוחות" (“Customer Verification”) החדשה תעזור לאלפי הלקוחות שלא הצליחו לקבל החזר כספי בגלל התנהלותן של אתרי אינטרנט לא מורשים.

 

לטענת חברת התעופה, צוות שירות הלקוחות של חברת ריינאייר הוצף בשבועות האחרונים בתלונות על אתרי screen scraper לא מורשים המסרבים להתמודד עם לקוחות רינאייר או לסייע להם. ריינאייר קוראת כעת לכל הלקוחות שהוטעו ע"י ידי האתרים הלא מורשים הללו, להגיש בקשה ישירה להחזר אצל ריינאייר באמצעות הטופס החדש "אימות לקוחות" באתר Ryanair.com.

מנכ"ל ריינאייר אדי ווילסון (Eddie Wilson) אמר: "אמנם אנו מחזירים בהצלחה כספים למיליוני לקוחות שהזמינו ישירות אצלנו, כלומר היו לנו אנשי קשר אמיתיים, אך מנגד לא הצלחנו להתמודד עם אלפי לקוחות שהזמינו דרך אתרים בלתי מורשים מכיוון שהם מספקים פרטי קשר לא נכונים של הלקוחות בעת ביצוע ההזמנה באתר שלנו."

"יש לחקור את ההתנהלות האנטי-צרכנית על ידי איגודי הצרכנים והרגולטורים (CAA & CAR) כדי להבטיח כי האתרים הבלתי מורשים יאלצו לספק אנשי קשר מדויקים של לקוחות, כך שריינאייר תוכל לטפל בהחזרי לקוחות, שינויי טיסה והודעות דחופות על נסיעות", מוסיפים בריינאייר.

"על הלקוחות תמיד להזמין ישירות בריינאייר כדי להבטיח שהם יקבלו את המחירים הנמוכים ביותר וגם מה שיאפשר ללקוחות לקבל החזרים כספיים או מידע חשוב ישירות מריינאייר", מסכמים בחברת התעופה.

Exit mobile version